Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Κοσμικα ποταμια

Και ο ηλιος τρεχει την πορεια του ωσπου να φτασει στον τοπο της αναπαυσης του. Ετσι εχει θεσπιστει απο τον Παντοδυναμο, τον Πανσοφο"..….


Ειναι μια νεα επιστημονικη ανακαλυψη στην οποια οι Δυτικοι, χρησιμοποιουν τον ακριβες Κορανικο ορο. Ας διαβασουμε σχετικα με αυτους τους ποταμους που τρεχουν στον γαλαξια μας και ας ανα γνωρισουμε το μεγαλειο αυτης της θρησκειας
Οι Αμερικανοι επιστημονες προσφατα ανακαλυψαν ενα μακρυ ποταμο απο κομψα αστερια να ρεει με ενα εντυπωσιακο και εκπληκτικο τροπο. Αυτος ο ποταμος βρισκεται σε αποσταση 76.000 χρονια φωτος μακρια μας. Αυτος ο ποταμος περιλαμβανει 50.000 αστερια! Οι επιστημονες επιβεβαιωνουν την πολαπλοτητα τετοιων ποταμων, που εξαπλωνονται στο συμπαν και περιεχουν αστερια ρεοντα και τρεχοντα με τροπο παρομοιο της κινησης του νερου των ποταμων της γης.
Αν φερουμε μπροστα μας την εικονα των ανακαλύψεων τους, παρατηρούμε ότι χρησιμοποιούν τη λέξη "ρεύμα" που σημαίνει "τρέχει" η οποία είναι μια λέξη που το Κοράνι χρησιμοποιεί για να εκφράσει την κίνηση του ήλιου. Και όπως γνωρίζουμε, ο ήλιος είναι ένα αστέρι, και υπάρχουν πάνω από εκατό χιλιάδες ήλιοι που ρέουν στο γαλαξία μας, όλοι με ένα συγκεκριμένο σύστημα. Ο Αλλάχ (SWT) περιγράφει την κίνηση του ήλιου λέγοντας “ Και ο ηλιος τρεχει την πορεια του ωσπου να φτασει στον τοπο της αναπαυσης του. Ετσι εχει θεσπιστει απο τον Παντοδυναμο, τον Πανσοφο"[ 36 : 38].
Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο "Astrophysical Journal Letters" περιοδικό, τον Μαρτίο του 2006, ο ιδιοκτήτης της ανακάλυψης Carl Grillmair, ένας Αμερικανός ερευνητής που εργάζεται για το California Institute of Spitzer Science Technology Center , τράβηξε την προσοχή μου στην προσπάθειά του να βρει μια σύνδεση μεταξύ των ποταμών στον ουρανό και των ποτάμων της γης.
Στην έρευνά του, ο Carl Grillmair λέει ότι μελετώντας τα ποτάμια των αστέριων , είναι πολύ απαραίτητο να γνωρίζουμε τον τρόπο που οι γαλαξίες διαμορφώθηκαν, ακριβώς όπως και στη μελέτη της γης και των βουνων για να αναγνωρίσουμε το πώς δημιουργήθηκαν οι ποταμοι. Τι είναι εκπληκτικό είναι, όταν ο Αλλάχ (SWT) μίλησε για τον ήλιο, ο ακόλουθος στίχος μιλα για τους ποταμούς και τα βουνά της γης! Λέει ο Παντοδυναμος: " Ο ΑΛΛΑΧ ειναι Εκεινος που υψωσε τους ουρανους, με αθεατες κολωνες, κι επειτα εγκαταστηθηκε στο Θρονο (της εξουσιας), κι υποταξε τον ηλιο και το φεγγαρι στο Νομο Του. Το καθενα απο αυτα τρεχει στην τροχια του για ενα τερμα προκαθαρισμενο. ..) [Ar-Rad 13: Στιχος 2], Τότε, Είπε στον εξής στίχο: (Και είναι Εκείνος που απλώσε τη γη , και εκανε σ 'αυτη τα βουνά και τα ποτάμια .."[Ar-Rad 13:Στιχος 3].
Από αυτο αναγνωρίζουμε ότι η ομιλία περι των τρεχοντων, ήλιου, σελήνης, και ποτάμων είναι μεταξύ των Κορανικων σημειων γεγονός που αποδεικνύει ότι αυτό το βιβλίο δεν μπορεί να εχει γραφτει ένα ανθρώπο! Είναι τα λόγια(Αλλάχ SWT), του Κύριου της ανθρωπότητας. Οι επιστήμονες λένε ότι κανείς δεν θα μπορούσε να δει ή να προβλέψει αυτα τα κοσμικα ποτάμια πριν από το 2006 και ότι οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν μια νέα τεχνολογία που αναφέρεται ως "συμφωνημένα φιλτράρισμα". Τα ευρήματα βρίσκονται ακόμη στα προκαταρκτικά στάδια, και κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει την ροη των αστερων στον ουρανό, πριν τον εικοστό πρώτο αιώνα.
Αυτό αποδεικνύει ότι το Κοράνιο προηγηθηκε των επιστήμονων, χρησιμοποιοντας την ονομασία "τρέχει" όσον αφορά τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει γιατί η περιγραφή είναι ακριβής, ταιριάζει με την πραγματικότητα, και είναι επιστημονικά αναγνωρισμένη. Ας δούμε αυτη τη εκπληκτικη Κορανικη περιγραφή σε σχέση με τη ροη του ήλιου και τη ροη των πλοίων στις θάλασσες: Λέει ο Παντοδυναμος: "Μα δεν βλεπεις οτι ο ΑΛΛΑΧ κανει τη Νυχτα να βυθιζεται μεσα στην Ημερα και κανει την Ημερα να βυθιζεται μεσα στη Νυχτα, κι εχει υποταξει το φεγγαρι (στο Νομο Του), που το καθενα διατρεχει την πορεια του μεχρι του ορισμενου χρονου κι οτι ο ΑΛΛΑΧ ειναι Εμπειρος των οσων κανετε; * Αυτο γινεται γιατι ο ΑΛΛΑΧ ειναι ο αληθινος Θεος, κι επειδη οτιδηποτε αλλο επικαλουνται αντι Αυτου ειναι η ψευτια (η Ανυπαρξια) και γιατι ο ΑΛΛΑΧ ειναι ο Υψιστος, ο Μεγαλος.* Μα δεν βλεπεις οτι τα καραβια τρεχουν στη θαλασσα με την χαρη του ΑΛΛΑΧ ,για να σας αποδειξει σημεια απο τη δυναμη Του; Βεβαι σε αυτα υπαρχουν Ενδειξεις για καθε ενα που υπομενει καρτερικα οταν παθει δυστυχια και ευγνωμονει οταν ευτυχει. "[Luqman 31 : 29-31].
Οι επιστήμονες λένε ότι η κίνηση των αστεριών στον γαλαξία καθώς και του ηλιου είναι σε κάποιο βαθμό παρόμοια με τη μετακίνηση των πλοίων στη θάλασσα. Το καθε ενα απο αυτα τρεχει και κολυμπα σε ρεύματα παρόμοια με τα κύματα, και ότι η κίνηση είναι αύξουσα και φθίνουσα. Ο Αλλάχ (SWT) λέει: “Δεν είναι για τον ήλιο να προσπεράσει το φεγγάρι και δεν ειναι η νύχτα να υπερκεράσει την ημέρα. Όλα επιπλεουν, το καθένα σε μια τροχιά "[Ya-Sin: 40]. Η λέξη "επιπλεουν" είναι επιστημονικά πολύ ακριβής.
Δεδομένου ότι οι επιστήμονες μελετούν τα ποτάμια των αιθέρων: Εάν οι επιστήμονες ευρισκαν αυτούς τους όρους ανακριβεις, δεν θα τους χρησιμοποιούσαν. Αυτό παρέχει αποδειξη για την ακριβή αντιστοιχία μεταξύ του Κορανίου και της επιστήμης. Ο Αλλάχ (SWT) λέει: «Αν ήταν αλλος εκτός από τον Αλλάχ, σίγουρα, θα έιχαν βρει σ 'αυτό πολυ αντίφαση" [An-Nisa: 82].
--------------------
Συγγραφεας: Abduldaem Al-Kaheel
www.kaheel7.com/el

Αναφορες:
1.Astronomers Discover A River of Stars Streaming Across The Northern sky, http://www.sciencedaily.com/releases/2006/03/060320221139.htm2.http://apod.nasa.gov/apod/ap021017.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Προφήτης Μουχάμμαντ

Το Ισλάμ όπως δεν έχεις διαβάσει ποτέ...Η σημασία που έδινε ο Προφήτης Μουχαμμαντ στην εξωτερική εμφάνιση και στην καθαριότητα. Ο Προφήτης και η Εξωτερική Εμφάνιση Ένα από τα θετικά στοιχεία του Ισλάμ και της νομοθεσίας του αποτελεί το ενδιαφέρον για την ομορφιά και την εξωτερική εμφάνιση, στο βαθμό που το προωθεί και το ενθαρρύνει η ισλαμική παράδοση. Ο προφήτης: Ο Θεός είναι όμορφος και αγαπά την ομορφιά. (προφητικός λόγος, βιβλίο του Μούσλεμ) Επίσης: Ο Θεός επιθυμεί να βλέπει τα ίχνη της χάρης του στον άνθρωπο (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι) Ο προφήτης φημιζόταν για την ωραία φυσιογνωμία, την ομορφιά και το ενδιαφέρον για την εξωτερική εμφάνιση, συγκεντρώνοντας στο πρόσωπό του την καλοψυχία, την όμορφη ενδυμασία και την ωραία μυρωδιά. Ο προφήτης περιποιούταν τα μαλλιά του και χτένιζε τα γένια του. Είχε μακρά μαλλιά που κάλυπταν τα αυτιά του. Ο Αλ-Μπαρά’α Ιμπν ʼζεμπ αναφέρει: «Ο προφήτης είχε μακριά μαλλιά που έφταναν στην άκρη των αυτιών του». Όταν μεγάλωναν τα μαλλιά του τα έμπλεκε σε πλεξούδες» Η Όυμ Χάνι’ε αναφέρει: «Όταν έφτασε ο προφήτης στην Μέκκα είχε τέσσερις πλεξούδες» (βιβλίο του ʼμπου Νταούντ) Με το κατέβασμα των μαλλιών εννοείται να αφηθούν χωρίς να χωριστούν, και μετά τα χώρισε σε δυο μέρη, ξεκινώντας από τα δεξιά όπως συνήθιζε. ************************************** Ο προφήτης ξεκινούσε όλες τις κινήσεις του χρησιμοποιώντας το δεξί μέρος του σώματος. Η ʼϊσα αναφέρει: «ο προφήτης προτιμούσε να ξεκινήσει από δεξιά όταν πλενόταν, όταν χτενιζόταν και όταν φορούσε το υπόδημά του» (βιβλίο του Μούσλεμ) Σε όλες τις περιπτώσεις ο προφήτης δεν περιποιούταν υπερβολικά τα μαλλιά του, αλλά προειδοποιούσε για την υπερβολική περιποίηση. Ο Αμπντουλλάχ Ιμπν Μάγφαλ αναφέρει: «ο προφήτης απέτρεψε το συνεχές χτένισμα, εκτός αν το κάνει κανείς πότε-πότε» (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι) Οι σύντροφοι του προφήτη διαφώνησαν μεταξύ τους σχετικά με το αν ο προφήτης χρησιμοποιούσε τη βαφή μαλλιών. Μερικοί ισχυρίζονται ότι τα ‘βαφε και άλλοι λένε όχι. Ο Ιμάμης Αλ-Νάουαουι υιοθετεί μια μεσαία στάση λέγοντας ότι ο προφήτης πότε-πότε έβαφε, αλλά το περισσότερο χρόνο δεν το έκαμε. Όταν έκοβε τα μαλλιά του δεν άφηνε τίποτε απ’ αυτά. Ο Ιμπν Αλ-Καΐέμ αναφέρει: «συνήθεια του στην κοπή μαλλιών ήταν να τα αφήνει όλα ή να τα πάρει όλα. Δεν έκοβε μερικά και άφηνε άλλα, και δεν αναφέρεται για αυτόν ότι έκοβε το μαλλί εκτός από την περίπτωση κάποιων θρησκευτικών τελετουργιών» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι). ************************************** Από την παράδοση του προφήτη αναφέρεται και η χρήση του «κόχλ» (μαύρη βαφή τονισμού ματιών), και είχε ένα δοχείο από αυτό που χρησιμοποιούσε κάθε νύχτα». Λέει ο προφήτης: «Να χρησιμοποιείτε το κόχη, διότι δυναμώνει την όραση και φυτρώνει το μαλλί» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι) Ο προφήτης έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη σωματική υγιεινή, π.χ. άφηνε τα γένια και τα περιποιούταν. Είπε: η πρωτόγονη φύση του ανθρώπου περιέχει πέντε πράγματα: την περιτομή, την αποτρίχωση του τριχώματος ήβης, το ξύρισμα μουστακιού, το απόκομμα των νυχιών, και αποτρίχωση (δια τραβήγματος) του τριχώματος της μασχάλης» Είπε (στους συντρόφους του): «προσέρχεστε στα αδέλφιά σας, χτενιστείτε και φτιάξτε τα ρούχα σας για να είστε σημείο αναφοράς ανάμεσα στους ανθρώπους, ο Θεός δεν αγαπά την ασχήμια». Επίσης ο προφήτης πρόσεχε την καθαριότητα του στόματός του, και χρησιμοποιούσε συχνά το «σιουάκ» (καθαριστή δοντιών), όταν νήστευε, όταν δεν νήστευε, στη νίψη για την προσευχή, όταν ξυπνούσε, και όταν εισερχόταν στο σπίτι». Ακόμη και στις τελευταίες στιγμές της ζωής του ζήτησε από την γυναίκα του ʼϊσα να του φέρει το «σιουάκ» για να ανταμώσει τον Θεό με εύοσμο στόμα. ************************************** Όσον αφορά την ενδυμασία του φορούσε τα καλύτερα, από το τουρμπάνι, το πανωφόρι στο χιτώνα και το υπόδημά του. Φορούσε και ένα ασημένιο δαχτυλίδι, με ένα πετράδι από την Αιθιοπία, το οποίο γύριζε προς την παλάμη του. Το φορούσε στο μικρό δαχτυλάκι, και το χρησιμοποιούσε σαν σφραγίδα στις επιστολές προς τους βασιλιάδες και πρίγκιπες. Είπε: «από αυτόν τον κόσμο μου εμφυτεύτηκε η αγάπη για τις γυναίκες και το μύρο» (βιβλίο Αλ-Νισά’ιε). Γι’ αυτό δεν δίστασε να δεχτεί το μύρο από οποιονδήποτε άνθρωπο του το έδινε. Είχε και ένα μυροδοχείο, και το πιο αγαπημένο του άρωμα ήταν ο μόσχος. Η ʼϊσα αναφέρει πως αρωματιζόταν στο προσκύνημα λέγοντας «σαν να έβλεπα την λάμψη του μόσχου στην χωρίστρα του προφήτη» (βιβλίο του Μούσλεμ). ************************************** Έτσι, ο προφήτης μας δίνει το παράδειγμα, μέσα από την πρακτική παράδοσή του, για το πώς πρέπει να περιποιείται ο πιστός την εξωτερική του εμφάνιση, όπως την εσωτερική του καλλιέργεια, για να πραγματοποιηθεί η απαιτούμενη ισορροπία στον μουσουλμανικό χαρακτήρα, πράγμα που στερούνται οι ανθρώπινοι νόμοι και τα αλλοιωμένα δόγματα.