Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Αυτό είναι μια προφητεία

προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέϊχι ουά σαλάμ) λέει “Κανένα σπίτι δεν θα μείνει είτε στην έρημο ή στην πόλη που το Ισλάμ δεν θα εισαχθεί σ’ αυτό” .


Αυτό είναι μια προφητεία και όλοι το βλέπουμε και είναι ακριβώς ζήτημα χρόνου και αν θέλει ο ΑΛΛΑΧ, εμείς θα δούμε τον κόσμο ασπάζεται ταχέως το Ισλάμ.


Το Ισλάμ, είναι η ταχέως αναπτυσσόμενη θρησκεία στον κόσμο, είναι αναμφισβήτητα η επικυρωμένη θρησκεία. Είναι κατάλληλη σε κάθε ηλικία, θέση και ακόμη και στη ανθρώπινη φύση. Το Ισλάμ είναι η θρησκεία της επιστήμης και γί’αυτό οι διάσημοι επιστήμονες αγκαλιάζουν το Ισλάμ. Τα περισσότερα από τα επιστημονικά γεγονότα που ανακαλύπτονται σε αυτήν την ηλικία βρίσκονται στο Ιερό Κοράνι και τα αχαντίθ (λόγια) του προφήτη, αυτό πρόκειται να ενισχύσει την πίστη στον Θεό στις καρδιές των Μουσουλμάνων και να φέρει τους μη-Μουσουλμάνους στην αληθινή πορεία του Θεού. Κάποιος να αναρωτηθεί γιατί οι σκλάβοι και οι φτωχοί στα χρόνια του προφήτη Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέϊχι ουά σαλάμ) επέλεξαν το Ισλάμ, παρά τα βασανιστήρια που έλαβαν στα χέρια των παγανιστών κυρίων τους. Τί είναι αυτό που τους προσέλκυσε στο Ισλάμ;!!! Αυτό που έκανε την πρόωρη μουσουλμανική κοινότητα να παρατήσουν τα σπίτια και την ιδιοκτησία τους και να καταφύγουν κυνηγημένοι στη Μεδίνα μαζί με τον προφήτη Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέϊχι ουά σαλάμ) ;!!


Και τώρα τι είναι στο Ισλάμ αυτό που προσελκύει όχι μόνο τους φτωχούς αλλά και ιδιαίτερα - καταρτισμένους επιστήμονες;!! Στα σχόλια τους μπορείτε να βρείτε την αλήθεια …..


Ο George Bernard Shaw έχει πει: “Έχω κρατήσει πάντα τη θρησκεία του Μουχάμμεντ σε υψηλή εκτίμηση λόγω της θαυμάσιας ζωτικότητάς της. Είναι η μόνη θρησκεία που εμφανίζεται να κατέχει την ικανότητα να αφομοιώνει και να προσελκύει ανθρώπους στις μεταβαλλόμενες φάσεις ύπαρξης που μπορούν να γίνουν και να απευθυνθεί σε κάθε ηλικία. Τον έχω (τον Μουχάμμεντ) μελετήσει - το θαυμάσιο άτομο - και κατά τη γνώμη μου είναι μακριά από το να είναι ένας αντίχριστος, πρέπει να κληθεί ο σωτήρας της ανθρωπότητας. Πιστεύω ότι εάν επρόκειτο ένα άτομο όπως αυτός (ο Μουχάμμεντ) να διαλύσει τη δικτατορία του μοντέρνου κόσμου, θα πετύχαινε να λύσει τα προβλήματά του με τέτοιο τρόπο, ώστε θα του έφερναν αναγκαίες ειρήνη και ευτυχία. Έχω προβλέψει για την θρησκεία του Μουχάμμεντ ότι θα ήταν αποδεκτή στην Ευρώπη του αύριο δεδομένου ότι αρχίζει να είναι αποδεκτή στην Ευρώπη του σήμερα”.


Το Ισλάμ, χωρίς καμία αμφιβολία, είναι η πιό διαδεδομένη θρησκεία στον κόσμο, καθημερινά διάφοροι άνθρωποι ασπάζονται το Ισλάμ. Κάποιος πρέπει να ρωτήσει “γιατί Ισλάμ”; Η απάντηση είναι ότι οι οδηγίες του Ισλάμ είναι λογικές και εφαρμόσιμες.


Εδώ είναι οι απόψεις μερικών για το Ισλάμ:


“Το Ισλάμ είναι η ταχύτερα αναπτυσόμενη θρησκεία στην Αμερική, ένας οδηγός και ένας στυλοβάτης της σταθερότητας για πολλούς από τους ανθρώπους μας..” –HILLARY RODMAN CLINTON, Los Angeles Times, May 31, 1996, p.3



” Το Ισλάμ είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη θρησκεία στη χώρα” NEWSDAY, 7 Μαρτίου 1989, ρ


” Το Ισλάμ είναι ταχύτερα αναπτυσσόμενη θρησκεία στις Ηνωμένες Πολιτείες…” NEW YORK TIMES, 21 February 1989, p.1


Οι Μουσουλμάνοι είναι οι πιο ταχύτερα αναπτυσόμενη ομάδα…” USA TODAY, The population reference burau, 17 February 1989, p.4A


“Ο Μουχάμμεντ είναι ο επιτυχέστερος όλων των προφητών και των θρησκευτικών προσωπικοτήτων” Εγκυκλοπαίδεια Britannica


“Υπάρχουν περισσότεροι μουσουλμάνοι από τους Εβραίους στη Βόρεια Αμερική” Dan Rathers, ABCNEWS


“Το Ισλάμ συνεχίζει να αυξάνεται στην Αμερική, και κανένας δεν μπορεί να αμφιβάλει γι’ αυτό! ” CNN, 15 December 1995


“Η θρησκεία του Ισλάμ αυξάνεται γρηγορότερα από οποιαδήποτε άλλη θρησκεία στον κόσμο” MIKE WALLACE, 60 MINUTES


“Πέντε έως 6 εκατομμύρια οι μουσουλμάνοι στην Αμερική, ξεπερνούν αριθμητικώς ήδη τους Πρεσβυτεριανούς, τους Επισκοπελιανούς και τους Μορμόνους και είναι πιό πολυάριθμοι από τους Κουάκερους, τους Ενωθεϊστές, τους Αντβεντιστές της 7ης Ημέρας, τους Μεννονίτες, τους Μάρτυρες του Ιεχωβά ….. Πολλοί δημοσιογράφοι λένε ότι το Ισλάμ έχει προσπεράσει τον Ιουδαϊσμό ως η δεύτερη πιο ασκούμενη θρησκεία στη χώρα…” JOHAN BLANK, USNEWS (7/20/98)


“Στην πραγματικότητα, οι εμπειρογνώμονες θρησκείας λένε ότι το Ισλάμ είναι η δεύτερη μεγαλύτερη θρησκεία στις Ηνωμένες Πολιτείες… Το Ισλάμ ακολουθούν 5 εκατομμύρια έως 6 εκατομμύρια μέλη….. Και το Ισλάμ θεωρείται ως η ταχύτερα αναπτυσόμενη θρησκεία στη χώρα, με μισούς από τους πιστούς του νσ προέρχονται από τους νέους μετανάστες και το άλλο μισό από προσήλυτους” By ELSA C. ARNETT Knight-Ridder News Service


Ο Καθηγητής Keith Moore, ένας από τους προεξέχοντες επιστήμονες του κόσμου σε θέματα της ανατομίας και της εμβρυολογίας, στο πανεπιστήμιο του Τορόντο, Καναδάς “αυτό είναι μια μεγάλη ευχαρίστηση για με να βοηθήσω και να διευκρινίσω τις δηλώσεις που υπάρχουν στο Κοράνι για την ανθρώπινη ανάπτυξη. Είναι σαφές σε με ότι αυτές οι δηλώσεις πρέπει να έχουν προέλθει στον Μουχάμμεντ από τον Θεό, επειδή σχεδόν όλη αυτή η γνώση δεν ανακαλύφθηκε μέχρι πολλούς αιώνες αργότερα. Αυτό αποδεικνύει σε με ότι ο Μουχάμμεντ πρέπει να είναι αγγελιοφόρος του ΑΛΛΑΧ”.


“Αλλά το Ισλάμ έχει μια επιπλέον υπηρεσία να παράσχει στην ανθρωπότητα….κατέχει μια θαυμάσια παράδοση διαφυλετικής κατανόησης και συνεργασίας. Καμία άλλη κοινωνία δεν έχει ένα τέτοιο μέγεθος επιτυχίας όσον αφορά στην ισότητα της θέσης, της ευκαιρίας, και των προσπαθειών των τόσων πολλών και τόσο διάφορων φυλών της ανθρωπότητας… το Ισλάμ έχει ακόμα τη δύναμη να συμφιλιώσει τα προφανώς αδιάλλακτα στοιχεία μιας φυλής και της παράδοσης της. Αν ποτέ η αντίθεση των μεγάλων κοινωνιών της ανατολής και της δύσης πρόκειται να αντικατασταθεί από τη συνεργασία, η μεσολάβηση του Ισλάμ θα είναι ένας αναπόφευκτος όρος. Στα χέρια του βρίσκεται πολύ κατά ένα μεγάλο μέρος η λύση του προβλήματος με το οποίο η Ευρώπη βρίσκεται αντιμέτωπη στη σχέση της με την ανατολή. Εάν ενωθούν, η ελπίδα μιας ειρηνικής επίλυσης όλων των ζητημάτων ενισχύεται σημαντικά. Αλλά εάν η Ευρώπη απορρίψει τη συνεργασία με το Ισλάμ, γινόμενη ανταγωνίστρια του, το ζήτημα μπορεί μόνο να είναι καταστρεπτικό και για τις δύο μεριές”

–H.A.R. Gibb, WHITHER ISLAM, London, 1932, p. 379.


“Το Ισλάμ…δίνει την ελπίδα στο σκλάβο, την αδελφοσύνη στην ανθρωπότητα και την αναγνώριση των θεμελιωδών γεγονότων της ανθρώπινης φύσης”
–Canon Taylor, Paper read before the Church Congress at Walverhamton, Oct. 7, 1887; Quoted by Arnoud in THE PREACHING OF ISLAM, pp. 71-72.


Ο ιδρυτής είκοσι επίγειων αυτοκρατοριών και μιας πνευματικής αυτοκρατορίας, ο οποίος είναι ο Μουχάμμεντ. Όσον αφορά σε όλα τα πρότυπα από τα οποία το ανθρώπινο μεγαλείο μπορεί να μετρηθεί, μπορούμε καλά να ρωτήσουμε, υπάρχει οποιοδήποτε άτομο μεγαλύτερο απ’ αυτόν; ”

“Lamartine, Historie de la Turquie, Paris 1854, Vol. 11 pp. 276-2727


Ο Καθηγητής Yushudi Kusan: Διευθυντής του παρατηρητήριου του Τόκιο, “Τί να πω, είμαι πολύ εντυποσιασμένος με την εύρεση αληθινών αστρονομικών αναφορών και δεδομένων στο Κοράνι”.


Ο Καθηγητής Alfred Kroner που είναι ένας από τους διασημότερους γεωλόγους του κόσμου “Σκεπτόμενος για πολλές από αυτές τις ερωτήσεις και σκεπτόμενος το από που προήλθε ο Μουχάμμεντ, ο οποίος ήταν τελικά ένας βεδουίνος. Σκέφτομαι ότι είναι σχεδόν αδύνατο το ότι θα μπορούσε να ήξερε για πράγματα όπως την κοινή προέλευση του κόσμου, επειδή οι επιστήμονες το έχουν ανακαλύψει μόνο μέσα στα τελευταία έτη με τις πολύ περίπλοκες και προηγμένες τεχνολογικές μεθόδους….


Ο Δρ T.V.N. Persaud είναι καθηγητής της ανατομίας και επικεφαλής του τμήματος ανατομίας και καθηγητής της παιδιατρικής και των παιδικών υγειών, πανεπιστήμιο του Manitoba, Winnipeg, Καναδάς. Είναι ο συντάκτης 25 βιβλίων και έχει δημοσιεύσει πάνω από 181 επιστημονικά έγγραφα. Το 1991, έλαβε το πιό διακεκριμένο βραβείο που παρουσιάστηκε στον τομέα της ανατομίας στον Καναδά. “Φαίνεται σε με ότι ο Μουχάμμεντ ήταν πολύ συνηθισμένο άτομο. Δεν θα μπορούσε να διαβάσει ή να γράψει. Στην πραγματικότητα, ήταν αναλφάβητος. Μιλάμε για 1400 έτη πριν. Ξέρετε κάποιον που να ήταν αναλφάβητος και να κάνει διάφορες δηλώσεις που να είναι εκπληκτικά ακριβείς για την επιστημονική φύση. Δεν μπορώ προσωπικά να δω πώς αυτό θα μπορούσε να είναι η μόνη πιθανότητα….όπως ο Δρ Moore, δεν έχω καμία δυσκολία στο μυαλό μου να σκεφτώ ότι αυτό είναι μια θεία έμπνευση ή μια αποκάλυψη που τον οδήγησαν (τον Μουχάμμεντ) σε αυτές τις δηλώσεις”


Ο Καθηγητής Palmer ένας επιστήμονας από τις ΗΠΑ. “Χρειαζόμαστε την έρευνα στην ιστορία των πρόωρων Μεσο-Ανατολικών προφορικών παραδόσεων για να ξέρουμε εάν στην πραγματικότητα τέτοια ιστορικά γεγονότα έχουν αναφερθεί. Εάν δεν υπάρχει κανένα τέτοιο αρχείο, ενισχύει την πεποίθηση μου ότι ο ΑΛΛΑΧ διεβίβασε μέσω αποκαλύψεων στον Μουχάμμεντ τις επιστημονικές γνώσεις του (γνώδεις που έχουμε ανακαλύψει μόνο τον τελευταίο καιρό). Αναμένουμε με ενδιαφέρον έναν συνεχόμενο διάλογο όσον αφορά στο θέμα της επιστήμης στο Κοράνι στα πλαίσια της γεωλογίας. Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ”.


Ο καθηγητής Armstrong, επιστήμονας που εργάζεται στη NASA, “είμαι εντυπωσιασμένου που τόσο εντυπωσιακά μερικές από τις αρχαίες γραφές (εννοεί το Κοράνι) φαίνονται να αντιστοιχούν στη σύγχρονη και πρόσφατη αστρονομία. Μπορεί καλά να υπάρξει κάτι που να είναι κάτι πέρα από αυτό που καταλαβαίνουμε ως συνηθισμένη ανθρώπινη εμπειρία για να αποτελέσουμε τις γραφές που έχουμε δει”.



“Η επιλογή μου να είναι ο Μουχάμμεντ ο πρώτος στον κατάλογο των περισσότερο επιτυχόντων προσώπων, μπορεί να εκπλήξει μερικούς αναγνώστες και μπορεί να εξεταστεί από άλλους, αλλά ήταν το μόνο άτομο στην ιστορία που ήταν ανώτατα επιτυχής και στο θρησκευτικό και κοσμικό επίπεδο” –Michael H. Hart, THE 100: A RANKING OF THE MOST INFLUENTIAL PERSONS IN HISTORY, New York: Hart Publishing Company, Inc., 1978, p. 33.


“Τέσσερα έτη μετά από το θάνατο του Ιουστινιανού, Μ.Χ. 570, γεννήθηκε στη Μέκκα, στην Αραβία το άτομο που, από όλα τα άτομα που γεννήθηκαν μέχρι σήμερα, ασκεί τη μέγιστη επιρροή επάνω στη ανθρώπινη φυλή… ο Μουχάμμεντ…” –John William Draper, M.D., L.L.D., A History of the Intellectual Development of Europe, London 1875, Vol.1, pp.329-330


“Ο Μουχάμμεντ ήταν η ψυχή της ευγένειας και η επιρροή του έγινε αισθητή και δεν ξεχάστηκε ποτέ από εκείνους γύρω του” –Diwan Chand Sharma, The Prophets of the East, Calcutta 1935, p. l 22.


Ο Ahmed Versi, συντάκτης των εβδομαδιαίων μουσουλμανικών ειδήσεων, είπε ότι η αύξηση του Ισλάμ είναι σταθερή: “Η νεώτερη γενεά μουσουλμάνων που έχω αντιμετωπίσει γίνεται πιό ενήμερη για τη μουσουλμανική ταυτότητά της και επομένως ασκεί την πίστη της με θέρμη”


” Η εξάλειψη της συνείδησης των διαφόρων φυλών μεταξύ των μουσουλμάνων, είναι ένα από τα σημαντικά επιτεύγματα του Ισλάμ και στον σύγχρονο κόσμο υπάρχει, όπως συμβαίνει, μια ανάγκη για τη διάδοση αυτής της ισλαμικής αρετής…” (A.J. Toynbee, CIVILIZATION ON TRIAL, New York, p. 205)


“Η αίσθηση της δικαιοσύνης είναι ένα από τα πιό θαυμάσια ιδανικά του Ισλάμ, επειδή όπως διάβασα στο Κοράνι, βρίσκω εκείνες τις δυναμικές αρχές της ζωής, μη απόκρυφες αλλά η πρακτική ηθική για την καθημερινή συμπεριφορά της ζωής ταιριάζει σε ολόκληρο τον κόσμ” –Lectures on “The Ideals of Islam;” see SPEECHES AND WRITINGS OF SAROJINI NAIDU, Madras, 1918, p. 167.


“Η ιστορία το καθιστά σαφές εντούτοις, ότι ο μύθος των φανατικών μουσουλμάνων που σάρωσαν τον κόσμο αναγκάζοντας με το ξίφος τις κατακτημένες φυλές να ασπαστούν το Ισλάμ, είναι ένας από τους πιο φανταστικά παράλογους μύθους που οι ιστορικοί έχουν κατασκευάσει” –De Lacy O’Leary, ISLAM AT THE CROSSROADS, London, 1923, p. 8.


“Πιστεύω σε έναν Θεό και στον Μουχάμμεντ τον απόστολο του Θεού” είναι το απλό και αμετάβλητο επάγγελμα του Ισλάμ. Η διανοητική εικόνα της θεότητας δεν έχει υποβιβαστεί ποτέ από οποιοδήποτε ορατό είδωλο, οι τιμές του προφήτη δεν έχουν παραβιάσει ποτέ πιο πάνω από το μέτρο της ανθρώπινης αρετής και τα εντάλματα διαβίωσής του (του Ισλάμ) έχουν διαποτίσει την ευγνωμοσύνη των πιστών του μέσα στα όρια του λόγου και της θρησκείας” –Edward Gibbon and Simon Ocklay, HISTORY OF THE SARACEN EMPIRE, London, 1870, p. 54.


” Ήταν Καίσαρας και Πάπας σε ένα αλλά ήταν Πάπας χωρίς το αξίωμα του Πάπα και Καίσαρας χωρίς τις λεγεώνες του Καίσαρα: χωρίς έναν μόνιμο στρατό, χωρίς μια σωματοφυλακή, χωρίς ένα παλάτι, χωρίς ένα σταθερό εισόδημα αν ποτέ οποιοδήποτε άτομο είχε το δικαίωμα να πει ότι κυβέρνησε από το σωστό και το θείο, ήταν ο Μουχάμμεντ, γιατί είχε όλη τη δύναμη χωρίς όργανά και χωρίς αρχικά πολλούς υποστηρικτές” –Bosworth Smith, MOHAMMAD ΚΑΙ MOHAMMADANISM, London, 1874, p. 92.


Η ετοιμότητά του να υποβληθεί σe διώξεις για τις πεποιθήσεις του, ο υψηλός ηθικός χαρακτήρας των ατόμων που πίστεψαν σ’ αυτόν και ανέτρεξαν σ’ αυτόν ως ηγέτη και το μεγαλείο του τελευταίου επιτεύγματος του - όλα υποστηρίζουν τη θεμελιώδη ακεραιότητά του. Με το να υποθέσει κάποιος τον Μουχάμμεντ ως έναν απατεώνα, θίγει περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει. Επιπλέον, κανένας από τις μεγάλες μορφές της ιστορίας δεν είναι τόσο κακώς εκτιμημένος στη δύση όπως ο Μουχάμμεντ” –W. Montgomery Watt, MOHAMMAD at MAKKA, Oxford, 1953, p. 52.


”Είναι αδύνατο για καθέναν που μελετά τη ζωή και το χαρακτήρα του μεγάλου προφήτη της Αραβίας, που ξέρει πώς δίδαξε και πώς έζησε, να αισθανθεί τίποτα αλλά παρά σεβασμό για εκείνον τον δυνατό προφήτη, ένας από τους μεγάλους αγγελιοφόρους του Ανώτατου Όντος. Και παρόλου που σε αυτά που θα σας πω, θα αναφερθώ σε πράγματα που μπορεί κάποιοι να τα γνωρίζετε, όμως εγώ η ίδια αισθάνομαι όποτε τα ξαναδιαβάζω, έναν νέο θαυμασμό, μια νέα αίσθηση του σεβασμού για εκείνον τον δυνατό Άραβα διδάσκαλο” –Annie Besant, THE LIFE AND TEACHINGS OF MUHAMMAD, Madras, 1932, p. 4.





References : http://www.islamicity.com/Mosque/aboutislam.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Προφήτης Μουχάμμαντ

Το Ισλάμ όπως δεν έχεις διαβάσει ποτέ...Η σημασία που έδινε ο Προφήτης Μουχαμμαντ στην εξωτερική εμφάνιση και στην καθαριότητα. Ο Προφήτης και η Εξωτερική Εμφάνιση Ένα από τα θετικά στοιχεία του Ισλάμ και της νομοθεσίας του αποτελεί το ενδιαφέρον για την ομορφιά και την εξωτερική εμφάνιση, στο βαθμό που το προωθεί και το ενθαρρύνει η ισλαμική παράδοση. Ο προφήτης: Ο Θεός είναι όμορφος και αγαπά την ομορφιά. (προφητικός λόγος, βιβλίο του Μούσλεμ) Επίσης: Ο Θεός επιθυμεί να βλέπει τα ίχνη της χάρης του στον άνθρωπο (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι) Ο προφήτης φημιζόταν για την ωραία φυσιογνωμία, την ομορφιά και το ενδιαφέρον για την εξωτερική εμφάνιση, συγκεντρώνοντας στο πρόσωπό του την καλοψυχία, την όμορφη ενδυμασία και την ωραία μυρωδιά. Ο προφήτης περιποιούταν τα μαλλιά του και χτένιζε τα γένια του. Είχε μακρά μαλλιά που κάλυπταν τα αυτιά του. Ο Αλ-Μπαρά’α Ιμπν ʼζεμπ αναφέρει: «Ο προφήτης είχε μακριά μαλλιά που έφταναν στην άκρη των αυτιών του». Όταν μεγάλωναν τα μαλλιά του τα έμπλεκε σε πλεξούδες» Η Όυμ Χάνι’ε αναφέρει: «Όταν έφτασε ο προφήτης στην Μέκκα είχε τέσσερις πλεξούδες» (βιβλίο του ʼμπου Νταούντ) Με το κατέβασμα των μαλλιών εννοείται να αφηθούν χωρίς να χωριστούν, και μετά τα χώρισε σε δυο μέρη, ξεκινώντας από τα δεξιά όπως συνήθιζε. ************************************** Ο προφήτης ξεκινούσε όλες τις κινήσεις του χρησιμοποιώντας το δεξί μέρος του σώματος. Η ʼϊσα αναφέρει: «ο προφήτης προτιμούσε να ξεκινήσει από δεξιά όταν πλενόταν, όταν χτενιζόταν και όταν φορούσε το υπόδημά του» (βιβλίο του Μούσλεμ) Σε όλες τις περιπτώσεις ο προφήτης δεν περιποιούταν υπερβολικά τα μαλλιά του, αλλά προειδοποιούσε για την υπερβολική περιποίηση. Ο Αμπντουλλάχ Ιμπν Μάγφαλ αναφέρει: «ο προφήτης απέτρεψε το συνεχές χτένισμα, εκτός αν το κάνει κανείς πότε-πότε» (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι) Οι σύντροφοι του προφήτη διαφώνησαν μεταξύ τους σχετικά με το αν ο προφήτης χρησιμοποιούσε τη βαφή μαλλιών. Μερικοί ισχυρίζονται ότι τα ‘βαφε και άλλοι λένε όχι. Ο Ιμάμης Αλ-Νάουαουι υιοθετεί μια μεσαία στάση λέγοντας ότι ο προφήτης πότε-πότε έβαφε, αλλά το περισσότερο χρόνο δεν το έκαμε. Όταν έκοβε τα μαλλιά του δεν άφηνε τίποτε απ’ αυτά. Ο Ιμπν Αλ-Καΐέμ αναφέρει: «συνήθεια του στην κοπή μαλλιών ήταν να τα αφήνει όλα ή να τα πάρει όλα. Δεν έκοβε μερικά και άφηνε άλλα, και δεν αναφέρεται για αυτόν ότι έκοβε το μαλλί εκτός από την περίπτωση κάποιων θρησκευτικών τελετουργιών» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι). ************************************** Από την παράδοση του προφήτη αναφέρεται και η χρήση του «κόχλ» (μαύρη βαφή τονισμού ματιών), και είχε ένα δοχείο από αυτό που χρησιμοποιούσε κάθε νύχτα». Λέει ο προφήτης: «Να χρησιμοποιείτε το κόχη, διότι δυναμώνει την όραση και φυτρώνει το μαλλί» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι) Ο προφήτης έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη σωματική υγιεινή, π.χ. άφηνε τα γένια και τα περιποιούταν. Είπε: η πρωτόγονη φύση του ανθρώπου περιέχει πέντε πράγματα: την περιτομή, την αποτρίχωση του τριχώματος ήβης, το ξύρισμα μουστακιού, το απόκομμα των νυχιών, και αποτρίχωση (δια τραβήγματος) του τριχώματος της μασχάλης» Είπε (στους συντρόφους του): «προσέρχεστε στα αδέλφιά σας, χτενιστείτε και φτιάξτε τα ρούχα σας για να είστε σημείο αναφοράς ανάμεσα στους ανθρώπους, ο Θεός δεν αγαπά την ασχήμια». Επίσης ο προφήτης πρόσεχε την καθαριότητα του στόματός του, και χρησιμοποιούσε συχνά το «σιουάκ» (καθαριστή δοντιών), όταν νήστευε, όταν δεν νήστευε, στη νίψη για την προσευχή, όταν ξυπνούσε, και όταν εισερχόταν στο σπίτι». Ακόμη και στις τελευταίες στιγμές της ζωής του ζήτησε από την γυναίκα του ʼϊσα να του φέρει το «σιουάκ» για να ανταμώσει τον Θεό με εύοσμο στόμα. ************************************** Όσον αφορά την ενδυμασία του φορούσε τα καλύτερα, από το τουρμπάνι, το πανωφόρι στο χιτώνα και το υπόδημά του. Φορούσε και ένα ασημένιο δαχτυλίδι, με ένα πετράδι από την Αιθιοπία, το οποίο γύριζε προς την παλάμη του. Το φορούσε στο μικρό δαχτυλάκι, και το χρησιμοποιούσε σαν σφραγίδα στις επιστολές προς τους βασιλιάδες και πρίγκιπες. Είπε: «από αυτόν τον κόσμο μου εμφυτεύτηκε η αγάπη για τις γυναίκες και το μύρο» (βιβλίο Αλ-Νισά’ιε). Γι’ αυτό δεν δίστασε να δεχτεί το μύρο από οποιονδήποτε άνθρωπο του το έδινε. Είχε και ένα μυροδοχείο, και το πιο αγαπημένο του άρωμα ήταν ο μόσχος. Η ʼϊσα αναφέρει πως αρωματιζόταν στο προσκύνημα λέγοντας «σαν να έβλεπα την λάμψη του μόσχου στην χωρίστρα του προφήτη» (βιβλίο του Μούσλεμ). ************************************** Έτσι, ο προφήτης μας δίνει το παράδειγμα, μέσα από την πρακτική παράδοσή του, για το πώς πρέπει να περιποιείται ο πιστός την εξωτερική του εμφάνιση, όπως την εσωτερική του καλλιέργεια, για να πραγματοποιηθεί η απαιτούμενη ισορροπία στον μουσουλμανικό χαρακτήρα, πράγμα που στερούνται οι ανθρώπινοι νόμοι και τα αλλοιωμένα δόγματα.