Suppose you found a watch in the middle of the desert. What would you conclude? Would you think someone dad dropped the watch? Or would you suppose that the watch came by itself? Of course, no sane person would say the watch just happened to emerge from the sand. ..........
Υποθέστε ότι βρήκατε ένα ρολόι στη μέση της ερήμου. Τι θα ολοκληρώνατε; Θα σκεφτόσαστε ότι κάποιος μπαμπάς έριξε το ρολόι; Ή θα υποθέτατε ότι το ρολόι ήρθε από το; Φυσικά, κανένα λογικό πρόσωπο δεν θα έλεγε ότι το ρολόι συνέβη ακριβώς να προκύψει από την άμμο.....
All the intricate working parts could not simply develop from the metals that lay buried in the earth. The watch must have a manufacturer. If a watch tells an accurate time, we expect the manufacturer must be intelligent. Blind chance cannot produce a working watch. But what else tells accurate time? Consider the sunrise and the sunset. Their timings are so strictly regulated that scientistscan publish in advance the sunrise and sunset times in your daily newspaper, but who regulated the timings of sunrise and sunset? If a watch cannot work without an intelligent maker, how can the sun appear to rise and set with such clockwork regularity? Could this occur by itself? Consider also that we benefit from the sun only because it remains at a safe distance from the earth. ........
Όλα τα περίπλοκα λειτουργώντας μέρη δεν θα μπορούσαν να αναπτυχθούν απλά από τα μέταλλα που βάζουν θαμμένος στη γη. Το ρολόι πρέπει να έχει έναν κατασκευαστή. Εάν ένα ρολόι λέει έναν ακριβή χρόνο, αναμένουμε ότι ο κατασκευαστής πρέπει να είναι ευφυής. Η τυφλή πιθανότητα δεν μπορεί να παραγάγει ένα λειτουργώντας ρολόι. Αλλά ποιος άλλος λέει τον ακριβή χρόνο; Εξετάστε την ανατολή και το ηλιοβασίλεμα. Οι συγχρονισμοί τους είναι τόσο αυστηρά ρυθμισμένοι που scientistscan δημοσιεύστε εκ των προτέρων τους χρόνους ανατολής και ηλιοβασιλέματος στην καθημερινή εφημερίδα σας, αλλά που ρύθμισαν τους συγχρονισμούς της ανατολής και του ηλιοβασιλέματος; Εάν ένα ρολόι δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς έναν ευφυή κατασκευαστή, πώς μπορεί ο ήλιος να εμφανιστεί να αυξάνεται και να θέτει με τέτοια τακτικότητα μηχανισμού; Θα μπορούσε αυτό να εμφανιστεί από το; Θεωρήστε επίσης ότι ωφελούμαστε από τον ήλιο μόνο επειδή παραμένει σε μια ασφαλή απόσταση από τη γη. ......
A distances that averages 93 million miles. If it get much closer, the earth would burn up. And if it got too far away, the earth would turn into an icy planet making human life here impossible. Who decided in advance that this was the right distance? Could it just happen by chance. Withuot the sun, plants would not grow. Then animals and humans wouls starve. Did the sun just decide to be there for us? We need to experience sunrise. We need the sun energy and its light to see our way during the day. But we also need sunset. We need a break for the heat, we need the cool of the night and we need the lights to go out so we may sleep. Who regulated this process to provide what we need? ..........
Αποστάσεις που υπολογίζει κατά μέσο όρο 93 εκατομμύριο μίλια. Εάν παίρνει πολύ πιό κοντά, η γη θα έκαιγε επάνω. Και εάν πήρε πάρα πολύ μακρυά, η γη θα μετατρεπόταν σε παγωμένο πλανήτη καθιστώντας την ανθρώπινη ζωή εδώ αδύνατη. Ποιος αποφάσισε εκ των προτέρων ότι αυτό ήταν η σωστή απόσταση; Θα μπορούσε να συμβεί ακριβώς κατά τύχη. Το Withuot ο ήλιος, εγκαταστάσεις δεν θα αυξανόταν. Κατόπιν τα ζώα και οι άνθρωποι wouls λιμοκτονούν. Ο ήλιος αποφάσισε ακριβώς να είναι εκεί για μας; Πρέπει να δοκιμάσουμε την ανατολή. Χρειαζόμαστε την ενέργεια ήλιων και το φως της για να δούμε τον τρόπο μας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αλλά χρειαζόμαστε επίσης το ηλιοβασίλεμα. Χρειαζόμαστε ένα σπάσιμο για τη θερμότητα, χρειαζόμαστε το δροσερό της νύχτας και χρειαζόμαστε τα φώτα για να βγούμε έτσι μπορούμε να κοιμηθούμε. Ποιος ρύθμισε αυτήν την διαδικασία για να παρέχει τι χρειαζόμαστε; ...........
Moreover, if we had only the warmth of the sun and the protection of the atmosphere we would want something more-beauty. Our clothes provide warmth and protection, yet we design them also to look beautiful/knowing our need for beauty, the designer of the sunrise and the sunset also made the view of them to be simply breathtaking. The Creator who gave us light, energy, protection and beauty deserves our thanks. Yet some people insist that He does not exist. What would they think if they a watch in the desert? An accurate and working watch? A beautiful designed watch? Would they not conclude that there does exist a watchmaker. One who apperciates beauty. Such is God who made us. .........Επιπλέον, εάν είχαμε μόνο τη ζεστασιά του ήλιου και την προστασία της ατμόσφαιρας θα θέλαμε κάτι περισσότερος-ομορφιά. Τα ενδύματά μας παρέχουν τη ζεστασιά και την προστασία, όμως τους σχεδιάζουμε για να φανούμε επίσης όμορφοι/ξέροντας την ανάγκη μας για την ομορφιά, ο σχεδιαστής της ανατολής και του ηλιοβασιλέματος έκανε επίσης την άποψη τους για να είναι απλά συναρπαστική. Ο δημιουργός που μας έδωσαν ελαφριούς, η ενέργεια, η προστασία και η ομορφιά αξίζουν τις ευχαριστίες μας. Ακόμα μερικοί άνθρωποι επιμένουν ότι δεν υπάρχει. Τι θα σκέφτονταν εάν αυτοί ένα ρολόι στην έρημο; Ένα ακριβές και λειτουργώντας ρολόι; Ένα όμορφο σχεδιασμένο ρολόι; Δεν θα κατέληγαν στο συμπέρασμα ότι υπάρχει watchmaker. Ένας που apperciates ομορφιά. Τέτοιος είναι Θεός που μας έκανε
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ο Προφήτης Μουχάμμαντ
Το Ισλάμ όπως δεν έχεις διαβάσει ποτέ...Η σημασία που έδινε ο Προφήτης Μουχαμμαντ στην εξωτερική εμφάνιση και στην καθαριότητα.
Ο Προφήτης και η Εξωτερική Εμφάνιση
Ένα από τα θετικά στοιχεία του Ισλάμ και της νομοθεσίας του αποτελεί το ενδιαφέρον για την ομορφιά και την εξωτερική εμφάνιση, στο βαθμό που το προωθεί και το ενθαρρύνει η ισλαμική παράδοση.
Ο προφήτης: Ο Θεός είναι όμορφος και αγαπά την ομορφιά. (προφητικός λόγος, βιβλίο του Μούσλεμ)
Επίσης: Ο Θεός επιθυμεί να βλέπει τα ίχνη της χάρης του στον άνθρωπο (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι)
Ο προφήτης φημιζόταν για την ωραία φυσιογνωμία, την ομορφιά και το ενδιαφέρον για την εξωτερική εμφάνιση, συγκεντρώνοντας στο πρόσωπό του την καλοψυχία, την όμορφη ενδυμασία και την ωραία μυρωδιά.
Ο προφήτης περιποιούταν τα μαλλιά του και χτένιζε τα γένια του. Είχε μακρά μαλλιά που κάλυπταν τα αυτιά του.
Ο Αλ-Μπαράα Ιμπν ʼζεμπ αναφέρει: «Ο προφήτης είχε μακριά μαλλιά που έφταναν στην άκρη των αυτιών του». Όταν μεγάλωναν τα μαλλιά του τα έμπλεκε σε πλεξούδες»
Η Όυμ Χάνιε αναφέρει: «Όταν έφτασε ο προφήτης στην Μέκκα είχε τέσσερις πλεξούδες» (βιβλίο του ʼμπου Νταούντ)
Με το κατέβασμα των μαλλιών εννοείται να αφηθούν χωρίς να χωριστούν, και μετά τα χώρισε σε δυο μέρη, ξεκινώντας από τα δεξιά όπως συνήθιζε.
**************************************
Ο προφήτης ξεκινούσε όλες τις κινήσεις του χρησιμοποιώντας το δεξί μέρος του σώματος.
Η ʼϊσα αναφέρει: «ο προφήτης προτιμούσε να ξεκινήσει από δεξιά όταν πλενόταν, όταν χτενιζόταν και όταν φορούσε το υπόδημά του» (βιβλίο του Μούσλεμ)
Σε όλες τις περιπτώσεις ο προφήτης δεν περιποιούταν υπερβολικά τα μαλλιά του, αλλά προειδοποιούσε για την υπερβολική περιποίηση.
Ο Αμπντουλλάχ Ιμπν Μάγφαλ αναφέρει: «ο προφήτης απέτρεψε το συνεχές χτένισμα, εκτός αν το κάνει κανείς πότε-πότε» (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι)
Οι σύντροφοι του προφήτη διαφώνησαν μεταξύ τους σχετικά με το αν ο προφήτης χρησιμοποιούσε τη βαφή μαλλιών. Μερικοί ισχυρίζονται ότι τα βαφε και άλλοι λένε όχι. Ο Ιμάμης Αλ-Νάουαουι υιοθετεί μια μεσαία στάση λέγοντας ότι ο προφήτης πότε-πότε έβαφε, αλλά το περισσότερο χρόνο δεν το έκαμε.
Όταν έκοβε τα μαλλιά του δεν άφηνε τίποτε απ αυτά.
Ο Ιμπν Αλ-Καΐέμ αναφέρει: «συνήθεια του στην κοπή μαλλιών ήταν να τα αφήνει όλα ή να τα πάρει όλα. Δεν έκοβε μερικά και άφηνε άλλα, και δεν αναφέρεται για αυτόν ότι έκοβε το μαλλί εκτός από την περίπτωση κάποιων θρησκευτικών τελετουργιών» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι).
**************************************
Από την παράδοση του προφήτη αναφέρεται και η χρήση του «κόχλ» (μαύρη βαφή τονισμού ματιών), και είχε ένα δοχείο από αυτό που χρησιμοποιούσε κάθε νύχτα».
Λέει ο προφήτης: «Να χρησιμοποιείτε το κόχη, διότι δυναμώνει την όραση και φυτρώνει το μαλλί» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι)
Ο προφήτης έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη σωματική υγιεινή, π.χ. άφηνε τα γένια και τα περιποιούταν. Είπε: η πρωτόγονη φύση του ανθρώπου περιέχει πέντε πράγματα: την περιτομή, την αποτρίχωση του τριχώματος ήβης, το ξύρισμα μουστακιού, το απόκομμα των νυχιών, και αποτρίχωση (δια τραβήγματος) του τριχώματος της μασχάλης»
Είπε (στους συντρόφους του): «προσέρχεστε στα αδέλφιά σας, χτενιστείτε και φτιάξτε τα ρούχα σας για να είστε σημείο αναφοράς ανάμεσα στους ανθρώπους, ο Θεός δεν αγαπά την ασχήμια».
Επίσης ο προφήτης πρόσεχε την καθαριότητα του στόματός του, και χρησιμοποιούσε συχνά το «σιουάκ» (καθαριστή δοντιών), όταν νήστευε, όταν δεν νήστευε, στη νίψη για την προσευχή, όταν ξυπνούσε, και όταν εισερχόταν στο σπίτι». Ακόμη και στις τελευταίες στιγμές της ζωής του ζήτησε από την γυναίκα του ʼϊσα να του φέρει το «σιουάκ» για να ανταμώσει τον Θεό με εύοσμο στόμα.
**************************************
Όσον αφορά την ενδυμασία του φορούσε τα καλύτερα, από το τουρμπάνι, το πανωφόρι στο χιτώνα και το υπόδημά του.
Φορούσε και ένα ασημένιο δαχτυλίδι, με ένα πετράδι από την Αιθιοπία, το οποίο γύριζε προς την παλάμη του. Το φορούσε στο μικρό δαχτυλάκι, και το χρησιμοποιούσε σαν σφραγίδα στις επιστολές προς τους βασιλιάδες και πρίγκιπες.
Είπε: «από αυτόν τον κόσμο μου εμφυτεύτηκε η αγάπη για τις γυναίκες και το μύρο» (βιβλίο Αλ-Νισάιε). Γι αυτό δεν δίστασε να δεχτεί το μύρο από οποιονδήποτε άνθρωπο του το έδινε.
Είχε και ένα μυροδοχείο, και το πιο αγαπημένο του άρωμα ήταν ο μόσχος. Η ʼϊσα αναφέρει πως αρωματιζόταν στο προσκύνημα λέγοντας «σαν να έβλεπα την λάμψη του μόσχου στην χωρίστρα του προφήτη» (βιβλίο του Μούσλεμ).
**************************************
Έτσι, ο προφήτης μας δίνει το παράδειγμα, μέσα από την πρακτική παράδοσή του, για το πώς πρέπει να περιποιείται ο πιστός την εξωτερική του εμφάνιση, όπως την εσωτερική του καλλιέργεια, για να πραγματοποιηθεί η απαιτούμενη ισορροπία στον μουσουλμανικό χαρακτήρα, πράγμα που στερούνται οι ανθρώπινοι νόμοι και τα αλλοιωμένα δόγματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου