Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

One Minute Message # 6 : Scientific Accuracy of the Qur’an Amazes University of Toronto Professor......Ένα μικρό μήνυμα # 6: Η επιστημονική ακρίβεια τ

This message is based on an article entitled “Highlights of Human embryology in the Koran and Hadith” by Dr. Keith Moore, Professor of Anatomy and Chairman of the Department, Faculty of Medicine, at the University of Toronto, 1982.
Dr. Moore points out that the study of how the human embryo develops in the mother’s womb could not progress significantly without the use of microscopes. Microscopes were not invented until the 17th century C.E., and were not used in this field of study until the 18th century. Therefore, when Dr. Moore studied certain statements in the Qur’an on this subject, he remarked, “I was amazed at the scientific accuracy of these statements which were made in the 7th century C.E.,”
.............
Αυτό το μήνυμα είναι βασισμένο σε ένα άρθρο που τιτλοφορείται "τονίζει της ανθρώπινης εμβρυολογίας στο Koran και το Hadith" από το Δρ Keith Moore, καθηγητής της ανατομίας και πρόεδρος του τμήματος, Ιατρική Σχολή, στο πανεπιστήμιο του Τορόντου, 1982,
Ο Δρ Moore επισημαίνει ότι η μελέτη για το πώς το ανθρώπινο έμβρυο αναπτύσσεται στη μήτρα της μητέρας δεν θα μπορούσε να προχωρήσει σημαντικά χωρίς τη χρήση των μικροσκοπίων. Τα μικροσκόπια δεν εφευρέθηκαν μέχρι το 17$ο αιώνα C.E., και δεν χρησιμοποιήθηκαν σε αυτόν τον τομέα της μελέτης μέχρι το 18$ο αιώνα. Επομένως, όταν μελέτησε ο Δρ Moore ορισμένες δηλώσεις στο Qur'an σε αυτό το θέμα, παρατήρησε, "έμεινα καταπληκτικός στην επιστημονική ακρίβεια αυτών των δηλώσεων που έγιναν στον 7ο αιώνα C.E.," ..........
The Qur’an in 39:6 states that God made us in the wombs of our mothers in stages. Dr. Moore comments: “The realization that the embryo develops in stages in the uterus was not proposed until the 1759, and the stages used nowadays were not adopted worldwide until the late 19th & early 20th century C.E.”
Furthermore, he says: “The idea that development results from a genetic plan contained in the chromosomes of the zygote was not discovered until the end of the 19th century C.E. The verse from the Koran [80:18] clearly implies that the nutfa (i.e. the initial drop of fluid) contains the plan or blueprint for the future characteristics and features of the developing human being
.” ...........
Το Qur'an στις 39:6 δηλώνει ότι ο Θεός μας έκανε στις μήτρες των μητέρων μας σταδιακά. Ο Δρ Moore σχολιάζει: "Η πραγματοποίηση που το έμβρυο αναπτύσσει σταδιακά στη μήτρα δεν προτάθηκε μέχρι τα 1759, και τα στάδια χρησιμοποιούμενα σήμερα δεν υιοθετήθηκαν παγκοσμίως μέχρι τον πρόσφατο 19$ο & 20ό νωρίς αιώνα C.E."
Επιπλέον, λέει: "Η ιδέα ότι η ανάπτυξη προκύπτει από ένα γενετικό σχέδιο που περιλαμβάνεται στα χρωμοσώματα του zygote δεν ανακαλύφθηκε μέχρι το τέλος του 19$ου αιώνα C.E. Ο στίχος από το Koran [ 80:18 ] σαφώς υπονοεί ότι το nutfa (δηλ. η αρχική πτώση του ρευστού) περιέχει το σχέδιο ή το σχεδιάγραμμα για τα μελλοντικά χαρακτηριστικά και τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του αναπτυσσόμενου ανθρώπου." ........
The Qur’an 23:12-16 indicates that there is a lag or a gap between two of the early stages of growth. How does that compare with modern scientific knowledge? Remarkably! Says Dr. Moore: “It is well established that there is a lag or a delay in the development of the embryo during the implantation… The agreement between the lag or gap in development mentioned in the Qur’an and the slow rate of change occurring during the second or third week is amazing. These details of human development were not described until about 40 years ago.” .....
Το Qur'an 23:1216 δείχνει ότι υπάρχει μια καθυστέρηση ή ένα χάσμα μεταξύ δύο από τα αρχικά στάδια της αύξησης. Πώς αυτός συγκρίνει με τη σύγχρονη επιστημονική γνώση; Εντυπωσιακά! Λέει το Δρ Moore: "Καλά καθορίζεται ότι υπάρχει μια καθυστέρηση ή μια καθυστέρηση στην ανάπτυξη του εμβρύου κατά τη διάρκεια της εμφύτευσης... Η συμφωνία μεταξύ της καθυστέρησης ή του χάσματος στην ανάπτυξη που αναφέρεται στο Qur'an και το αργό ποσοστό αλλαγής που εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της δεύτερης ή τρίτης εβδομάδας είναι καταπληκτική. Αυτές οι λεπτομέρειες της ανθρώπινης ανάπτυξης δεν περιγράφηκαν μέχρι περίπου 40 έτη πριν." ..........
Finally, Dr. Moore concludes by saying that the agreement he has found in the Qur’anic statements “may help to close the gap between science and religion which has existed for so many years.”
The above evidence shows that the Qur’an must be from God as it claims. The Qur’an says that you and every human being should consider this book with care. Had it been from anyone other than God, you would have found much discrepancy in it. (4:82).
........
Τέλος, ο Δρ Moore ολοκληρώνει με το ρητό που η συμφωνία αυτός έχει βρεί ότι στις δηλώσεις Qur'anic "μπορεί να βοηθήσει να κλείσει το χάσμα μεταξύ της επιστήμης και της θρησκείας που έχει υπάρξει για τόσα πολλά έτη."
Τα ανωτέρω στοιχεία δείχνουν ότι το Qur'an πρέπει να είναι από το Θεό όπως απαιτεί. Το Qur'an λέει ότι εσείς και κάθε άνθρωπος πρέπει να εξετάσετε αυτό το βιβλίο με την προσοχή. Το είχε όντας από καθέναν εκτός από το Θεό, θα είχατε βρεί πολλή απόκλιση σε σε (4:82).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Προφήτης Μουχάμμαντ

Το Ισλάμ όπως δεν έχεις διαβάσει ποτέ...Η σημασία που έδινε ο Προφήτης Μουχαμμαντ στην εξωτερική εμφάνιση και στην καθαριότητα. Ο Προφήτης και η Εξωτερική Εμφάνιση Ένα από τα θετικά στοιχεία του Ισλάμ και της νομοθεσίας του αποτελεί το ενδιαφέρον για την ομορφιά και την εξωτερική εμφάνιση, στο βαθμό που το προωθεί και το ενθαρρύνει η ισλαμική παράδοση. Ο προφήτης: Ο Θεός είναι όμορφος και αγαπά την ομορφιά. (προφητικός λόγος, βιβλίο του Μούσλεμ) Επίσης: Ο Θεός επιθυμεί να βλέπει τα ίχνη της χάρης του στον άνθρωπο (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι) Ο προφήτης φημιζόταν για την ωραία φυσιογνωμία, την ομορφιά και το ενδιαφέρον για την εξωτερική εμφάνιση, συγκεντρώνοντας στο πρόσωπό του την καλοψυχία, την όμορφη ενδυμασία και την ωραία μυρωδιά. Ο προφήτης περιποιούταν τα μαλλιά του και χτένιζε τα γένια του. Είχε μακρά μαλλιά που κάλυπταν τα αυτιά του. Ο Αλ-Μπαρά’α Ιμπν ʼζεμπ αναφέρει: «Ο προφήτης είχε μακριά μαλλιά που έφταναν στην άκρη των αυτιών του». Όταν μεγάλωναν τα μαλλιά του τα έμπλεκε σε πλεξούδες» Η Όυμ Χάνι’ε αναφέρει: «Όταν έφτασε ο προφήτης στην Μέκκα είχε τέσσερις πλεξούδες» (βιβλίο του ʼμπου Νταούντ) Με το κατέβασμα των μαλλιών εννοείται να αφηθούν χωρίς να χωριστούν, και μετά τα χώρισε σε δυο μέρη, ξεκινώντας από τα δεξιά όπως συνήθιζε. ************************************** Ο προφήτης ξεκινούσε όλες τις κινήσεις του χρησιμοποιώντας το δεξί μέρος του σώματος. Η ʼϊσα αναφέρει: «ο προφήτης προτιμούσε να ξεκινήσει από δεξιά όταν πλενόταν, όταν χτενιζόταν και όταν φορούσε το υπόδημά του» (βιβλίο του Μούσλεμ) Σε όλες τις περιπτώσεις ο προφήτης δεν περιποιούταν υπερβολικά τα μαλλιά του, αλλά προειδοποιούσε για την υπερβολική περιποίηση. Ο Αμπντουλλάχ Ιμπν Μάγφαλ αναφέρει: «ο προφήτης απέτρεψε το συνεχές χτένισμα, εκτός αν το κάνει κανείς πότε-πότε» (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι) Οι σύντροφοι του προφήτη διαφώνησαν μεταξύ τους σχετικά με το αν ο προφήτης χρησιμοποιούσε τη βαφή μαλλιών. Μερικοί ισχυρίζονται ότι τα ‘βαφε και άλλοι λένε όχι. Ο Ιμάμης Αλ-Νάουαουι υιοθετεί μια μεσαία στάση λέγοντας ότι ο προφήτης πότε-πότε έβαφε, αλλά το περισσότερο χρόνο δεν το έκαμε. Όταν έκοβε τα μαλλιά του δεν άφηνε τίποτε απ’ αυτά. Ο Ιμπν Αλ-Καΐέμ αναφέρει: «συνήθεια του στην κοπή μαλλιών ήταν να τα αφήνει όλα ή να τα πάρει όλα. Δεν έκοβε μερικά και άφηνε άλλα, και δεν αναφέρεται για αυτόν ότι έκοβε το μαλλί εκτός από την περίπτωση κάποιων θρησκευτικών τελετουργιών» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι). ************************************** Από την παράδοση του προφήτη αναφέρεται και η χρήση του «κόχλ» (μαύρη βαφή τονισμού ματιών), και είχε ένα δοχείο από αυτό που χρησιμοποιούσε κάθε νύχτα». Λέει ο προφήτης: «Να χρησιμοποιείτε το κόχη, διότι δυναμώνει την όραση και φυτρώνει το μαλλί» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι) Ο προφήτης έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη σωματική υγιεινή, π.χ. άφηνε τα γένια και τα περιποιούταν. Είπε: η πρωτόγονη φύση του ανθρώπου περιέχει πέντε πράγματα: την περιτομή, την αποτρίχωση του τριχώματος ήβης, το ξύρισμα μουστακιού, το απόκομμα των νυχιών, και αποτρίχωση (δια τραβήγματος) του τριχώματος της μασχάλης» Είπε (στους συντρόφους του): «προσέρχεστε στα αδέλφιά σας, χτενιστείτε και φτιάξτε τα ρούχα σας για να είστε σημείο αναφοράς ανάμεσα στους ανθρώπους, ο Θεός δεν αγαπά την ασχήμια». Επίσης ο προφήτης πρόσεχε την καθαριότητα του στόματός του, και χρησιμοποιούσε συχνά το «σιουάκ» (καθαριστή δοντιών), όταν νήστευε, όταν δεν νήστευε, στη νίψη για την προσευχή, όταν ξυπνούσε, και όταν εισερχόταν στο σπίτι». Ακόμη και στις τελευταίες στιγμές της ζωής του ζήτησε από την γυναίκα του ʼϊσα να του φέρει το «σιουάκ» για να ανταμώσει τον Θεό με εύοσμο στόμα. ************************************** Όσον αφορά την ενδυμασία του φορούσε τα καλύτερα, από το τουρμπάνι, το πανωφόρι στο χιτώνα και το υπόδημά του. Φορούσε και ένα ασημένιο δαχτυλίδι, με ένα πετράδι από την Αιθιοπία, το οποίο γύριζε προς την παλάμη του. Το φορούσε στο μικρό δαχτυλάκι, και το χρησιμοποιούσε σαν σφραγίδα στις επιστολές προς τους βασιλιάδες και πρίγκιπες. Είπε: «από αυτόν τον κόσμο μου εμφυτεύτηκε η αγάπη για τις γυναίκες και το μύρο» (βιβλίο Αλ-Νισά’ιε). Γι’ αυτό δεν δίστασε να δεχτεί το μύρο από οποιονδήποτε άνθρωπο του το έδινε. Είχε και ένα μυροδοχείο, και το πιο αγαπημένο του άρωμα ήταν ο μόσχος. Η ʼϊσα αναφέρει πως αρωματιζόταν στο προσκύνημα λέγοντας «σαν να έβλεπα την λάμψη του μόσχου στην χωρίστρα του προφήτη» (βιβλίο του Μούσλεμ). ************************************** Έτσι, ο προφήτης μας δίνει το παράδειγμα, μέσα από την πρακτική παράδοσή του, για το πώς πρέπει να περιποιείται ο πιστός την εξωτερική του εμφάνιση, όπως την εσωτερική του καλλιέργεια, για να πραγματοποιηθεί η απαιτούμενη ισορροπία στον μουσουλμανικό χαρακτήρα, πράγμα που στερούνται οι ανθρώπινοι νόμοι και τα αλλοιωμένα δόγματα.