This is a true story about a boy whose father used to manufacture idols. These idols were very popular amongst the people. Most people were worshipping them because this is what they thought the religion of their ancestor’s required. .....
Αυτό είναι μια αληθινή ιστορία για ένα αγόρι ο του οποίου πατέρας χρησιμοποίησε για να κατασκευάσει τα είδωλα. Αυτά τα είδωλα ήταν πολύ δημοφιλή μεταξύ των ανθρώπων. Οι περισσότεροι άνθρωποι τους λάτρευαν επειδή αυτό είναι τι σκέφτηκαν τη θρησκεία του προγόνου τους που απαιτήθηκε.......
However, this lad thought differently. He began to reason with his people about their age-old practice. Why did they worship idols? Could the idols benefit them in any way? Could the idols even defend themselves if they were attacked? More important, is it not true that the God who made the Heavens and the Earth also made humans? And is it not true that humans make idols? Then it follows that God is greater than all the idols put together. Furthermore, which idol do people call upon if they happen to be at sea, far away from their favorite idol? Do they not call upon the unseen God, who hears every call? The people, could not answer to this clever boy so they shrugged him off. ..............
Εντούτοις, αυτός ο παλληκάρι σκέφτηκε διαφορετικά. ¶ρχισε στο λόγο με τους ανθρώπους του για την ιστορική πρακτική τους. Γιατί λάτρεψαν τα είδωλα; Θα μπορούσαν τα είδωλα να τους ωφελήσουν από καμιά άποψη; Θα μπορούσαν τα είδωλα ομαλός να υπερασπιστούν εάν επιτέθηκαν; Σημαντικότερος, είναι αυτό μη αληθινό ότι ο Θεός που καμένος οι ουρανοί και η γη έκαναν επίσης τους ανθρώπους; Και δεν είναι αλήθεια ότι οι άνθρωποι κάνουν τα είδωλα; Κατόπιν ακολουθεί ότι ο Θεός είναι μεγαλύτερος από όλα τα είδωλα συνολικά. Επιπλέον, ποιο ηδολ δο άνθρωποι ζητά από εάν συμβαίνουν να είναι εν πλω, μακριά μακρυά από το αγαπημένο είδωλό τους; Δεν ζητούν από τον απαρατήρητο Θεό, ο οποίος ακούει κάθε κλήση; Οι άνθρωποι, δεν θα μπορούσαν να απαντήσουν σε αυτό το έξυπνο αγόρι έτσι τον ηπαξίησαν μακριά. ............He reasoned with his father also. But his father also shrugged him off.
Now, a picture is worth a thousand words. Since no one paid heed to the boy’s words, he decided to put his words into a dramatic scene. One day, he had his opportunity when the people were all away on a festival. ...........Διαλογίστηκε με τον πατέρα του επίσης. Αλλά ο πατέρας του τον ηπαξίησε επίσης μακριά.
Τώρα, μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις. Δεδομένου ότι κανένας πλήρωσε την προσοχή στις λέξεις του αγοριού, αποφάσισε να βάλει τις λέξεις του σε μια δραματική σκηνή. Μια ημέρα, είχε την ευκαιρία του όταν οι άνθρωποι ήταν όλοι μακριά σε ένα φεστιβάλ. .............
When the people returned they found what for them was not a pretty sight. All the idols were broken except the biggest one, which was still standing tall. An axe was
leaning against it. What could this mean? They did not get the message. ...........Όταν οι άνθρωποι επέστρεψαν βρήκαν αυτό που για τους δεν ήταν μια όμορφη θέα. Όλα τα είδωλα έσπασαν εκτός από τον μεγαλύτερο, το οποίο στεκόταν ακόμα ψηλό. Ένα τσεκούρι ήταν
κλίση ενάντια σε τον. Τι θα μπορούσε αυτός ο μέσος όρος; Δεν έλαβαν το μήνυμα.
..........The lad was their prime suspect. But he answered their questions with this suggestion: why not ask the big idol? Obviously, the weapon of destruction is in his possession.
“But that makes no sense,” they protested. They were starting to get the message. “How can we ask the idol? And how could a lifeless idol break the others?” ..........
Ο παλληκάρι ήταν ο πρωταρχικός ύποπτός τους. Αλλά απάντησε στις ερωτήσεις τους με αυτήν την πρόταση: γιατί να μην ρωτήσει το μεγάλο είδωλο; Προφανώς, το όπλο καταστροφής είναι στην κατοχή του. "Αλλά αυτός δεν έχει κανένα νόημα," διαμαρτυρήθηκαν. ¶ρχιζαν να λαμβάνουν το μήνυμα. "Πώς μπορεί εμείς να ρωτήσουν το είδωλο; Και πώς θα μπορούσε ένα άψυχο είδωλο σπάζει άλλων..........
But then” retorted the boy, “Why do you worship these lifeless idols?” The point was driven home in a dramatic fashion.
The boy’s name was Abraham. He grew up to be a Prophet delivering to the people God’s message that they should worship none but the one true unseen God who created the Heavens and the Earth. You can read more about Abraham in the glorious Qur’an, a book that God revealed to a descendant of Abraham: the Prophet Muhammad. May God shower His peace and blessings on both Muhammad and his ancestor Abraham. ............
Αλλά έπειτα "ανταπαντημένος το αγόρι," γιατί λατρεύετε αυτά τα άψυχα είδωλα;" Το σημείο ήταν οδηγημένο σπίτι σε μια δραματική μόδα. Το όνομα του αγοριού ήταν ο Abraham. Μεγάλωσε για να είναι ένας προφήτης που παραδίδει στο μήνυμα του Θεού ανθρώπων ότι δεν πρέπει να λατρεψουν κανενός αλλά αυτού αληθινός απαρατήρητος Θεός που δημιούργησε τους ουρανούς και τη γη. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερων για τον Abraham στο λαμπρό Qur'an, ένα βιβλίο που ο Θεός αποκάλυψε σε έναν απόγονο του Abraham: ο προφήτης Muhammad. Ο Θεός Μαϊ'ου πλημμυρίζει την ειρήνη και τις ευλογίες του και στο Muhammad και στον πρόγονό του Abraham.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ο Προφήτης Μουχάμμαντ
Το Ισλάμ όπως δεν έχεις διαβάσει ποτέ...Η σημασία που έδινε ο Προφήτης Μουχαμμαντ στην εξωτερική εμφάνιση και στην καθαριότητα.
Ο Προφήτης και η Εξωτερική Εμφάνιση
Ένα από τα θετικά στοιχεία του Ισλάμ και της νομοθεσίας του αποτελεί το ενδιαφέρον για την ομορφιά και την εξωτερική εμφάνιση, στο βαθμό που το προωθεί και το ενθαρρύνει η ισλαμική παράδοση.
Ο προφήτης: Ο Θεός είναι όμορφος και αγαπά την ομορφιά. (προφητικός λόγος, βιβλίο του Μούσλεμ)
Επίσης: Ο Θεός επιθυμεί να βλέπει τα ίχνη της χάρης του στον άνθρωπο (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι)
Ο προφήτης φημιζόταν για την ωραία φυσιογνωμία, την ομορφιά και το ενδιαφέρον για την εξωτερική εμφάνιση, συγκεντρώνοντας στο πρόσωπό του την καλοψυχία, την όμορφη ενδυμασία και την ωραία μυρωδιά.
Ο προφήτης περιποιούταν τα μαλλιά του και χτένιζε τα γένια του. Είχε μακρά μαλλιά που κάλυπταν τα αυτιά του.
Ο Αλ-Μπαράα Ιμπν ʼζεμπ αναφέρει: «Ο προφήτης είχε μακριά μαλλιά που έφταναν στην άκρη των αυτιών του». Όταν μεγάλωναν τα μαλλιά του τα έμπλεκε σε πλεξούδες»
Η Όυμ Χάνιε αναφέρει: «Όταν έφτασε ο προφήτης στην Μέκκα είχε τέσσερις πλεξούδες» (βιβλίο του ʼμπου Νταούντ)
Με το κατέβασμα των μαλλιών εννοείται να αφηθούν χωρίς να χωριστούν, και μετά τα χώρισε σε δυο μέρη, ξεκινώντας από τα δεξιά όπως συνήθιζε.
**************************************
Ο προφήτης ξεκινούσε όλες τις κινήσεις του χρησιμοποιώντας το δεξί μέρος του σώματος.
Η ʼϊσα αναφέρει: «ο προφήτης προτιμούσε να ξεκινήσει από δεξιά όταν πλενόταν, όταν χτενιζόταν και όταν φορούσε το υπόδημά του» (βιβλίο του Μούσλεμ)
Σε όλες τις περιπτώσεις ο προφήτης δεν περιποιούταν υπερβολικά τα μαλλιά του, αλλά προειδοποιούσε για την υπερβολική περιποίηση.
Ο Αμπντουλλάχ Ιμπν Μάγφαλ αναφέρει: «ο προφήτης απέτρεψε το συνεχές χτένισμα, εκτός αν το κάνει κανείς πότε-πότε» (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι)
Οι σύντροφοι του προφήτη διαφώνησαν μεταξύ τους σχετικά με το αν ο προφήτης χρησιμοποιούσε τη βαφή μαλλιών. Μερικοί ισχυρίζονται ότι τα βαφε και άλλοι λένε όχι. Ο Ιμάμης Αλ-Νάουαουι υιοθετεί μια μεσαία στάση λέγοντας ότι ο προφήτης πότε-πότε έβαφε, αλλά το περισσότερο χρόνο δεν το έκαμε.
Όταν έκοβε τα μαλλιά του δεν άφηνε τίποτε απ αυτά.
Ο Ιμπν Αλ-Καΐέμ αναφέρει: «συνήθεια του στην κοπή μαλλιών ήταν να τα αφήνει όλα ή να τα πάρει όλα. Δεν έκοβε μερικά και άφηνε άλλα, και δεν αναφέρεται για αυτόν ότι έκοβε το μαλλί εκτός από την περίπτωση κάποιων θρησκευτικών τελετουργιών» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι).
**************************************
Από την παράδοση του προφήτη αναφέρεται και η χρήση του «κόχλ» (μαύρη βαφή τονισμού ματιών), και είχε ένα δοχείο από αυτό που χρησιμοποιούσε κάθε νύχτα».
Λέει ο προφήτης: «Να χρησιμοποιείτε το κόχη, διότι δυναμώνει την όραση και φυτρώνει το μαλλί» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι)
Ο προφήτης έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη σωματική υγιεινή, π.χ. άφηνε τα γένια και τα περιποιούταν. Είπε: η πρωτόγονη φύση του ανθρώπου περιέχει πέντε πράγματα: την περιτομή, την αποτρίχωση του τριχώματος ήβης, το ξύρισμα μουστακιού, το απόκομμα των νυχιών, και αποτρίχωση (δια τραβήγματος) του τριχώματος της μασχάλης»
Είπε (στους συντρόφους του): «προσέρχεστε στα αδέλφιά σας, χτενιστείτε και φτιάξτε τα ρούχα σας για να είστε σημείο αναφοράς ανάμεσα στους ανθρώπους, ο Θεός δεν αγαπά την ασχήμια».
Επίσης ο προφήτης πρόσεχε την καθαριότητα του στόματός του, και χρησιμοποιούσε συχνά το «σιουάκ» (καθαριστή δοντιών), όταν νήστευε, όταν δεν νήστευε, στη νίψη για την προσευχή, όταν ξυπνούσε, και όταν εισερχόταν στο σπίτι». Ακόμη και στις τελευταίες στιγμές της ζωής του ζήτησε από την γυναίκα του ʼϊσα να του φέρει το «σιουάκ» για να ανταμώσει τον Θεό με εύοσμο στόμα.
**************************************
Όσον αφορά την ενδυμασία του φορούσε τα καλύτερα, από το τουρμπάνι, το πανωφόρι στο χιτώνα και το υπόδημά του.
Φορούσε και ένα ασημένιο δαχτυλίδι, με ένα πετράδι από την Αιθιοπία, το οποίο γύριζε προς την παλάμη του. Το φορούσε στο μικρό δαχτυλάκι, και το χρησιμοποιούσε σαν σφραγίδα στις επιστολές προς τους βασιλιάδες και πρίγκιπες.
Είπε: «από αυτόν τον κόσμο μου εμφυτεύτηκε η αγάπη για τις γυναίκες και το μύρο» (βιβλίο Αλ-Νισάιε). Γι αυτό δεν δίστασε να δεχτεί το μύρο από οποιονδήποτε άνθρωπο του το έδινε.
Είχε και ένα μυροδοχείο, και το πιο αγαπημένο του άρωμα ήταν ο μόσχος. Η ʼϊσα αναφέρει πως αρωματιζόταν στο προσκύνημα λέγοντας «σαν να έβλεπα την λάμψη του μόσχου στην χωρίστρα του προφήτη» (βιβλίο του Μούσλεμ).
**************************************
Έτσι, ο προφήτης μας δίνει το παράδειγμα, μέσα από την πρακτική παράδοσή του, για το πώς πρέπει να περιποιείται ο πιστός την εξωτερική του εμφάνιση, όπως την εσωτερική του καλλιέργεια, για να πραγματοποιηθεί η απαιτούμενη ισορροπία στον μουσουλμανικό χαρακτήρα, πράγμα που στερούνται οι ανθρώπινοι νόμοι και τα αλλοιωμένα δόγματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου