Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

One Minute Message # 5 : Why God's Book Cannot Contain Error......Ένα μικρό μήνυμα # 5: Γιατί το βιβλίο του Θεού δεν μπορεί να περιέχει το λάθος

1. God Revealed It:
- “ Those who disbelieve in the Reminder when it comes to them (are guilty), for indeed it is an Honorable Scripture. Falsehood cannot come at it from before it or behind it. (It is) a revelation from the Wise, the Owner of Praise” (Qur'an 41:41-42).
- “ Praise be to Allah Who has revealed the Scripture unto His slave, and has not placed therein any crookedness(but has made it) straight” (Qur'an 18:l-2).
- “ Allah has (now) revealed the fairest of statements, a Scripture consistent” (Qur'an 39:23)
. ........
1. Ο Θεός το αποκάλυψε:
- " Εκείνα που στην υπενθύμιση όταν τους (είναι ένοχος), για πράγματι αυτό είναι ένα αξιότιμο Scripture. Η αναλήθεια δεν μπορεί να έρθει σε τον από πριν από τον ή πίσω από τον. (Είναι) μια αποκάλυψη από το σοφό, ο ιδιοκτήτης του επαίνου "(Qur'an 41:4142).
- " Ο έπαινος είναι στον Αλλάχ Who έχει αποκαλύψει το unto Scripture ο σκλάβος του, και δεν έχει τοποθετήσει εκεί μέσα οποιοδήποτε crookedness(but το έχει κάνει) κατ' ευθείαν " (Qur'an 18:λ-2).
- " Ο Αλλάχ (τώρα) έχει αποκαλύψει το δικαιότερο των δηλώσεων, ένα Scripture συνεπές " (Qur'an 39:23). ..........
2. God Preserves It:
God has promised to always preserve His book. He says:“ Surely We revealed the Reminder [the Qur'an and We verily are it's Guardian]” (Qur'an 15:9).
The Qur'an contains no additions. It remains today - letter for letter - as it was revealed over 1400 years ago -nothing added, nothing taken away.
Two of the original manuscripts of the Qur'an prepared 1400 years ago still exist today. One is in the Topkapi Sarav Museum in Istanbul, Turkey, and the other in Tashkent, Russia. Both of these are identical in content with the Qur'an available all over the world today
. ............
2. Ο Θεός το συντηρεί:
Ο Θεός έχει υποσχεθεί να συντηρήσει πάντα το βιβλίο του. Λέει: " Σίγουρα αποκαλύψαμε την υπενθύμιση [ το Qur'an και είμαστε verily αυτό είμαστε φύλακας ] "(Qur'an 15:9).
Το Qur'an δεν περιέχει καμία προσθήκη. Παραμένει σήμερα - επιστολή για την επιστολή - όπως αποκαλύφθηκε πάνω από 1400 έτη πριν - τίποτα προστιθέμενο, τίποτα που παίρνεται μαζί.
Δύο από τα αρχικά χειρόγραφα του Qur'an που προετοιμάζεται 1400 έτη πριν υπάρχουν ακόμα σήμερα. Κάποιος είναι στο μουσείο Topkapi Sarav στην Κωνσταντινούπολη, την Τουρκία, και άλλος στην Τασκένδη, Ρωσία. Και οι δύο είναι ίδιοι στο περιεχόμενο με το Qur'an διαθέσιμο σε όλο τον κόσμο σήμερα. ..........
3. You Can Examine It:
God Says:“ Will they not then consider the Qur'an with care? If it had been from other than Allah they would have found therein much discrepancy” (Qur'an 4:82).
Here God challenges people to find an error in the Qur'an. If it contains errors then it cannot be from God. If, on the other hand, it bad been the production of a human being it would definitely contain errors. A human writer 1400 years ago would have written on the basis of the level of knowledge of his or her day. And many of those ideas would turn out to be false later as humankind learns more, especially in the field of science. But the Qur'an is Remarkably free from error. To learn more about this, write for a free brochure titled: The Bible & Qur 'an Compared
. .........
3. Μπορείτε να το εξετάσετε:
Ο Θεός λέει: " Δεν θα εξετάσουν έπειτα το Qur'an με την προσοχή; Εάν ήταν από εκτός από τον Αλλάχ θα είχαν βρεί εκεί μέσα πολλή απόκλιση "(Qur'an 4:82).
Εδώ ο Θεός προκαλεί τους ανθρώπους για να βρεί ένα λάθος στο Qur'an. Εάν περιέχει τα λάθη έπειτα δεν μπορεί να είναι από το Θεό. Εάν, αφ' ετέρου, κακός όντας η παραγωγή ενός ανθρώπου αυτό θα περιείχε σίγουρα τα λάθη. Ένας ανθρώπινος συγγραφέας 1400 έτη πριν θα είχε γράψει βάσει του επιπέδου γνώσης της ημέρας του/της. Και πολλές από εκείνες τις ιδέες θα αποδεικνύονταν ψεύτικες αργότερα δεδομένου ότι η ανθρωπότητα μαθαίνει περισσότεροι, ειδικά στον τομέα της επιστήμης. Αλλά το Qur'an είναι εντυπωσιακά απαλλαγμένο από το λάθος. Για να μάθει περισσότεροι για αυτό, γράψτε για ένα ελεύθερο φυλλάδιο με τον τίτλο: Η Βίβλος & το Qur "συγκρινόμενη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Προφήτης Μουχάμμαντ

Το Ισλάμ όπως δεν έχεις διαβάσει ποτέ...Η σημασία που έδινε ο Προφήτης Μουχαμμαντ στην εξωτερική εμφάνιση και στην καθαριότητα. Ο Προφήτης και η Εξωτερική Εμφάνιση Ένα από τα θετικά στοιχεία του Ισλάμ και της νομοθεσίας του αποτελεί το ενδιαφέρον για την ομορφιά και την εξωτερική εμφάνιση, στο βαθμό που το προωθεί και το ενθαρρύνει η ισλαμική παράδοση. Ο προφήτης: Ο Θεός είναι όμορφος και αγαπά την ομορφιά. (προφητικός λόγος, βιβλίο του Μούσλεμ) Επίσης: Ο Θεός επιθυμεί να βλέπει τα ίχνη της χάρης του στον άνθρωπο (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι) Ο προφήτης φημιζόταν για την ωραία φυσιογνωμία, την ομορφιά και το ενδιαφέρον για την εξωτερική εμφάνιση, συγκεντρώνοντας στο πρόσωπό του την καλοψυχία, την όμορφη ενδυμασία και την ωραία μυρωδιά. Ο προφήτης περιποιούταν τα μαλλιά του και χτένιζε τα γένια του. Είχε μακρά μαλλιά που κάλυπταν τα αυτιά του. Ο Αλ-Μπαρά’α Ιμπν ʼζεμπ αναφέρει: «Ο προφήτης είχε μακριά μαλλιά που έφταναν στην άκρη των αυτιών του». Όταν μεγάλωναν τα μαλλιά του τα έμπλεκε σε πλεξούδες» Η Όυμ Χάνι’ε αναφέρει: «Όταν έφτασε ο προφήτης στην Μέκκα είχε τέσσερις πλεξούδες» (βιβλίο του ʼμπου Νταούντ) Με το κατέβασμα των μαλλιών εννοείται να αφηθούν χωρίς να χωριστούν, και μετά τα χώρισε σε δυο μέρη, ξεκινώντας από τα δεξιά όπως συνήθιζε. ************************************** Ο προφήτης ξεκινούσε όλες τις κινήσεις του χρησιμοποιώντας το δεξί μέρος του σώματος. Η ʼϊσα αναφέρει: «ο προφήτης προτιμούσε να ξεκινήσει από δεξιά όταν πλενόταν, όταν χτενιζόταν και όταν φορούσε το υπόδημά του» (βιβλίο του Μούσλεμ) Σε όλες τις περιπτώσεις ο προφήτης δεν περιποιούταν υπερβολικά τα μαλλιά του, αλλά προειδοποιούσε για την υπερβολική περιποίηση. Ο Αμπντουλλάχ Ιμπν Μάγφαλ αναφέρει: «ο προφήτης απέτρεψε το συνεχές χτένισμα, εκτός αν το κάνει κανείς πότε-πότε» (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι) Οι σύντροφοι του προφήτη διαφώνησαν μεταξύ τους σχετικά με το αν ο προφήτης χρησιμοποιούσε τη βαφή μαλλιών. Μερικοί ισχυρίζονται ότι τα ‘βαφε και άλλοι λένε όχι. Ο Ιμάμης Αλ-Νάουαουι υιοθετεί μια μεσαία στάση λέγοντας ότι ο προφήτης πότε-πότε έβαφε, αλλά το περισσότερο χρόνο δεν το έκαμε. Όταν έκοβε τα μαλλιά του δεν άφηνε τίποτε απ’ αυτά. Ο Ιμπν Αλ-Καΐέμ αναφέρει: «συνήθεια του στην κοπή μαλλιών ήταν να τα αφήνει όλα ή να τα πάρει όλα. Δεν έκοβε μερικά και άφηνε άλλα, και δεν αναφέρεται για αυτόν ότι έκοβε το μαλλί εκτός από την περίπτωση κάποιων θρησκευτικών τελετουργιών» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι). ************************************** Από την παράδοση του προφήτη αναφέρεται και η χρήση του «κόχλ» (μαύρη βαφή τονισμού ματιών), και είχε ένα δοχείο από αυτό που χρησιμοποιούσε κάθε νύχτα». Λέει ο προφήτης: «Να χρησιμοποιείτε το κόχη, διότι δυναμώνει την όραση και φυτρώνει το μαλλί» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι) Ο προφήτης έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη σωματική υγιεινή, π.χ. άφηνε τα γένια και τα περιποιούταν. Είπε: η πρωτόγονη φύση του ανθρώπου περιέχει πέντε πράγματα: την περιτομή, την αποτρίχωση του τριχώματος ήβης, το ξύρισμα μουστακιού, το απόκομμα των νυχιών, και αποτρίχωση (δια τραβήγματος) του τριχώματος της μασχάλης» Είπε (στους συντρόφους του): «προσέρχεστε στα αδέλφιά σας, χτενιστείτε και φτιάξτε τα ρούχα σας για να είστε σημείο αναφοράς ανάμεσα στους ανθρώπους, ο Θεός δεν αγαπά την ασχήμια». Επίσης ο προφήτης πρόσεχε την καθαριότητα του στόματός του, και χρησιμοποιούσε συχνά το «σιουάκ» (καθαριστή δοντιών), όταν νήστευε, όταν δεν νήστευε, στη νίψη για την προσευχή, όταν ξυπνούσε, και όταν εισερχόταν στο σπίτι». Ακόμη και στις τελευταίες στιγμές της ζωής του ζήτησε από την γυναίκα του ʼϊσα να του φέρει το «σιουάκ» για να ανταμώσει τον Θεό με εύοσμο στόμα. ************************************** Όσον αφορά την ενδυμασία του φορούσε τα καλύτερα, από το τουρμπάνι, το πανωφόρι στο χιτώνα και το υπόδημά του. Φορούσε και ένα ασημένιο δαχτυλίδι, με ένα πετράδι από την Αιθιοπία, το οποίο γύριζε προς την παλάμη του. Το φορούσε στο μικρό δαχτυλάκι, και το χρησιμοποιούσε σαν σφραγίδα στις επιστολές προς τους βασιλιάδες και πρίγκιπες. Είπε: «από αυτόν τον κόσμο μου εμφυτεύτηκε η αγάπη για τις γυναίκες και το μύρο» (βιβλίο Αλ-Νισά’ιε). Γι’ αυτό δεν δίστασε να δεχτεί το μύρο από οποιονδήποτε άνθρωπο του το έδινε. Είχε και ένα μυροδοχείο, και το πιο αγαπημένο του άρωμα ήταν ο μόσχος. Η ʼϊσα αναφέρει πως αρωματιζόταν στο προσκύνημα λέγοντας «σαν να έβλεπα την λάμψη του μόσχου στην χωρίστρα του προφήτη» (βιβλίο του Μούσλεμ). ************************************** Έτσι, ο προφήτης μας δίνει το παράδειγμα, μέσα από την πρακτική παράδοσή του, για το πώς πρέπει να περιποιείται ο πιστός την εξωτερική του εμφάνιση, όπως την εσωτερική του καλλιέργεια, για να πραγματοποιηθεί η απαιτούμενη ισορροπία στον μουσουλμανικό χαρακτήρα, πράγμα που στερούνται οι ανθρώπινοι νόμοι και τα αλλοιωμένα δόγματα.