Dr. BENOIST [ALI SALMAN] (French)
I am a doctor and I come from a fanatically Catholic family. Yet my vocational choice, medicine, provided me a career in positive, experimental, and natural sciences, which in turn caused me to develop a growing hatred against Christianity. With respect to religion, I was at complete loggerheads with the other members of my family. Yes, there was a great Creator, and I believed in Him, i.e. Allahu ta'ala. Yet the absurdities concocted..........
Ο Δρ BENOIST [ ALI SALMAN ] (γαλλικά)
Είμαι γιατρός και προέρχομαι από μια φανατικά καθολική οικογένεια. Ακόμα η επαγγελματική επιλογή μου, ιατρική, με παρείχε μια σταδιοδρομία στις θετικές, πειραματικές, και φυσικές επιστήμες, οι οποίες με ανάγκασαν στη συνέχεια για να αναπτύξουν μια αυξανόμενη έχθρα ενάντια στο χριστιανισμό. Όσον αφορά τη θρησκεία, ήμουν στους πλήρεις ηλιθίους με τα άλλα μέλη της οικογένειάς μου. Ναι, υπήρξε ένας μεγάλος δημιουργός, και πίστεψα σε τον, δηλ. ta'ala Allahu. Ακόμα οι γελειότητες που παρασκευάζονται........
by Christians, especially by Catholics, various mysterious gods, sons, holy ghosts, the preposterous fibs fabricated for the purpose of proving that Issa a.s. is the son of God, a myriad of other superstitions, ceremonies and rites pushed me away from Christianity, instead of attracting me towards it........από τους Χριστιανούς, ειδικά από τους Καθολικούς, οι διάφοροι μυστήριοι Θεοί, γιοι, ιερά φαντάσματα, παράλογα fibs που κατασκευάστηκαν με σκοπό την παρουσίαση αποδείξεων ότι η ISSA a.s. είναι ο γιος του Θεού, μια μυριάδα άλλων δεισιδαιμονιών, τελετές και ιεροτελεστίες με ώθησαν μακρυά από το χριστιανισμό, αντί της προσέλκυσης με προς το.........
Because I held the belief in one God, I would never accept trinity, nor would I by any means recognize Issa a.s. as the son of God. That means to say that, long before knowing of Islam, I had already accepted the initial half of the Kalima-i-Shahadat, i.e. the part that says, "La ilaha il'l'Allah... (There is no God but Allah...)" When I began to study the Islamic religion and read the Ikhlas Sura of Qur'an al-karim,..........
Επειδή κράτησα την πίστη σε έναν Θεό, δεν θα δεχόμουν ποτέ την τριάδα, ούτε με οποιαδήποτε μέσα θα αναγνώριζα την ISSA a.s. ως γιο του Θεού. Δηλαδή, πολύ πριν από τη γνώση για το Ισλάμ, είχα δεχτεί ήδη το αρχικό μισό του καλημα-ι- Shahadat, δηλ. το μέρος που λέει, "ilaha il'l'Allah Λα... (Δεν υπάρχει κανένας Θεός αλλά ο Αλλάχ...)" Όταν άρχισα να μελετώ την ισλαμική θρησκεία και να διαβάζω το Ikhlas Sura Qur'an Al-$l*Karim,......which purported, "Lo; Allahu ta'ala is One. He is not begotten, nor does He beget. There is no being bearing any likeness to Him," I said, "O my Allah. My belief is exactly the same." I felt immense relief. I realized that it was of paramount importance to study Islam more deeply. And as I studied Islam.........
όποιος ισχυρίστηκε, "Lo Το ta'ala Allahu είναι ένα. Δεν γεννιέται, ούτε γεννά. Δεν υπάρχει καμία ύπαρξη φέρων οποιαδήποτε ομοιότητα σε τον, "είπα," ο ο Αλλάχ μου. Η πεποίθησή μου είναι ακριβώς η ίδια." Αισθάνθηκα την απέραντη ανακούφιση. Συνειδητοποίησα ότι ήταν ύψιστης σημασίας να μελετηθεί το Ισλάμ πιό βαθειά. Και δεδομένου ότι μελέτησα το Ισλάμ...........
I saw with admiration that this religion was completely agreeable with my ideas. Islam looked on religious men, and even on prophets 'alaihim-us-salawat', as ordinary people like us; it did not divinize them. Giving a priest authority to forgive people's sins was something which Islam would never accept. The Islamic religion did not contain any superstitions, any irrational rules, or any unintelligible subjects. The Islamic religion was a logical one............
Είδα με το θαυμασμό ότι αυτή η θρησκεία ήταν απολύτως ευχάριστη με τις ιδέες μου. Το Ισλάμ κοίταξε στα θρησκευτικά άτομα, και ακόμη και στους προφήτες "αλαηχημ-εμείσ", ως απλοί άνθρωποι όπως μας όχι αυτοί. Το δόσιμο μιας εξουσίας ιερέων για να συγχωρήσει τις αμαρτίες των ανθρώπων ήταν κάτι που το Ισλάμ δεν θα δεχόταν ποτέ. Η ισλαμική θρησκεία δεν περιείχε οποιεσδήποτε δεισιδαιμονίες, οποιουσδήποτε παράλογους κανόνες, ή οποιαδήποτε ακατανόητα θέματα. Η ισλαμική θρησκεία ήταν λογική........
exactly as I wanted. Contrary to the Catholics, it did not smudge human beings with the consequences of the so-called original sin. It enjoined physical and spiritual cleanliness on human beings. Cleanliness, which is an essential principle in medicine, was in Islam a commandment of Allahu ta'ala. Islam commanded to clean oneself before acts of worship, and that was a quality which I had never seen in any other religion.
In some Christian rites, such ..........
ακριβώς όπως θέλησα. Το αντίθετο στους Καθολικούς, αυτό δεν λεκίασε τα ανθρώπινα οντα με τις συνέπειες της αποκαλούμενης αρχικής αμαρτίας. Διάταξε τη φυσική και πνευματική καθαρότητα στα ανθρώπινα οντα. Η καθαρότητα, που είναι μια ουσιαστική αρχή στην ιατρική, ήταν στο Ισλάμ μια εντολή του ta'ala Allahu. Το Ισλάμ διέταξε για να καθαριστεί πριν από τις πράξεις της λατρείας, και αυτή ήταν μια ποιότητα που δεν είχα δει ποτέ σε οποιαδήποτε άλληδήποτε θρησκεία.
Σε μερικές χριστιανικές ιεροτελεστίες, τέτοιες .......
as Baptism and the Eucharist, people consume the bread and wine offered by the priest in the name of the flesh and blood of Issa a.s., which is intended, so to speak, as a simulated unity with Issa a.s., i.e. with God, [may Allahu ta'ala protect us from holding such beliefs!]. I saw the resemblance between these rites and those of the most primitive heathens, and hated them. My mind, which had improved under the guidance of positive science,..........
σαν βάπτισμα και Eucharist, οι άνθρωποι καταναλώνουν το ψωμί και το κρασί που προσφέρονται από τον ιερέα στο όνομα της σάρκας και του αίματος της ISSA a.s., που προορίζεται, σα να λέμε, ως μιμούμενη ενότητα με την ISSA a.s., δηλ. με το Θεό, [ μπορεί ta'ala Allahu να μας προστατεύσει από το κράτημα τέτοιων πεποιθήσεων! ]. Είδα την ομοιότητα μεταξύ αυτών των ιεροτελεστιών και εκείνων των πιό πρωτόγονων heathens, και τις μίσησα. Το μυαλό μου, που είχε βελτιωθεί κάτω από την καθοδήγηση της θετικής επιστήμης,...........
vehemently rejected these puerile rites which did not suit to a true religion. Islam, on the other hand, did not accommodate any of those things. There was only truth, love, and cleanliness in Islam. .........βίαια απέρριψε αυτές τις παιδαριώδεις ιεροτελεστίες που δεν ταιρίαξαν σε μια αληθινή θρησκεία. Το Ισλάμ, αφ' ετέρου, δεν προσάρμοσε οποιων δήποτε από εκείνα τα πράγματα. Υπήρξε μόνο αλήθεια, αγάπη, και καθαρότητα στο Ισλάμ..........Eventually, I made up my mind. I visited my Muslim friends and asked them what I should do to become a Muslim. They taught me the (statement called) Kalima-i Shahadat, how to say it and what it meant. As I have mentioned earlier, before becoming a Muslim, I had accepted its first half, i.e. the part that meant, "There is no God but Allah,..." It was not difficult, therefore, to accept the remaining part, which said: "... and Muhammad a.s. is His (born slave and) Messenger." I was now studying momentous books written about the Islamic religion. When I read one of them, namely, 'Le Phénomène Coranique', a very lovely book prepared by Malak Bannabi, I saw with amazement and admiration what a tremendous book Qur'an al-karim was. The facts written in that book of Allah which was revealed fourteen centuries before now are in precise conformance with the results of today's scientific and technological research. Both from scientific and technological points of view and with respect to sociological activities, the Qur'an al-karim is a guide book not only today, but also forever. ...........
Τελικά, αποφάσισα μου. Επισκέφτηκα τους μουσουλμανικούς φίλους μου και τους ρώτησα τι πρέπει να κάνω για να γίνω μουσουλμάνος. Μου δίδαξαν το (δήλωση αποκαλούμενη) καλημα-ι Shahadat, πώς να το πουν και τι σήμανε. Όπως έχω αναφέρει νωρίτερα, πρίν γίνομαι μουσουλμάνος, είχα δεχτεί το πρώτο μισό του, δηλ. το μέρος που σήμανε, "δεν υπάρχει κανένας Θεός αλλά ο Αλλάχ..." αυτό δεν ήταν δύσκολο, επομένως, να δεχτεί το υπόλοιπο μέρος, το οποίο είπε: "... και ο Muhammad a.s. είναι (γεννημένος σκλάβος και) ο αγγελιοφόρος του." Μελετούσα τώρα τα βαρυσήμαντα βιβλία που γράφτηκαν για την ισλαμική θρησκεία. Όταν διάβασα ενός από τους, δηλαδή, "LE Phιnomθne Coranique", ένα πολύ καλό βιβλίο που προετοιμάστηκε από Malak Bannabi, είδα με το amazement και το θαυμασμό τι ένα τεράστιο βιβλίο Qur'an Al-$l*Karim ήταν. Τα γεγονότα που γράφονται σε εκείνο το βιβλίο του Αλλάχ που αποκαλύφθηκε δεκατέσσερις αιώνες πριν από είναι τώρα στην ακριβή προσαρμογή με τα αποτελέσματα της σημερινής επιστημονικής και τεχνολογικής έρευνας. Και από τις επιστημονικές και τεχνολογικές απόψεις και όσον αφορά τις κοινωνιολογικές δραστηριότητες, το Qur'an Al-$l*Karim είναι ένα βιβλίο οδηγών όχι μόνο σήμερα, αλλά και για πάντα. ........
On the twentieth day of February, 1953, I went to the Paris mosque and accepted Islam officially in the presence of Mufti Effendi and the witnesses, and I was given the name Ali Salman.
I love this new religion of mine. I am very happy and I emphasize the firmness of my belief in Islam by frequently saying the (statement called) Kalima-i-Shahadat and pondering over its meaning..........
την εικοστή ημέρα τον Φεβρουαρίου, του 1953, πήγα στο μουσουλμανικό τέμενος του Παρισιού και το αποδεκτό Ισλάμ επίσημα παρουσία του μουφτή Effendi και των μαρτύρων, και μου δόθηκε το όνομα ali Salman.
Αγαπώ αυτήν την νέα θρησκεία του ορυχείου. Είμαι πολύ ευτυχής και υπογραμμίζω τη σταθερότητα της πίστης μου στο Ισλάμ με συχνά να πω το (δήλωση αποκαλούμενη) καλημα-ι- Shahadat και να συλλογιστώ πέρα από την έννοιά του.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ο Προφήτης Μουχάμμαντ
Το Ισλάμ όπως δεν έχεις διαβάσει ποτέ...Η σημασία που έδινε ο Προφήτης Μουχαμμαντ στην εξωτερική εμφάνιση και στην καθαριότητα.
Ο Προφήτης και η Εξωτερική Εμφάνιση
Ένα από τα θετικά στοιχεία του Ισλάμ και της νομοθεσίας του αποτελεί το ενδιαφέρον για την ομορφιά και την εξωτερική εμφάνιση, στο βαθμό που το προωθεί και το ενθαρρύνει η ισλαμική παράδοση.
Ο προφήτης: Ο Θεός είναι όμορφος και αγαπά την ομορφιά. (προφητικός λόγος, βιβλίο του Μούσλεμ)
Επίσης: Ο Θεός επιθυμεί να βλέπει τα ίχνη της χάρης του στον άνθρωπο (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι)
Ο προφήτης φημιζόταν για την ωραία φυσιογνωμία, την ομορφιά και το ενδιαφέρον για την εξωτερική εμφάνιση, συγκεντρώνοντας στο πρόσωπό του την καλοψυχία, την όμορφη ενδυμασία και την ωραία μυρωδιά.
Ο προφήτης περιποιούταν τα μαλλιά του και χτένιζε τα γένια του. Είχε μακρά μαλλιά που κάλυπταν τα αυτιά του.
Ο Αλ-Μπαράα Ιμπν ʼζεμπ αναφέρει: «Ο προφήτης είχε μακριά μαλλιά που έφταναν στην άκρη των αυτιών του». Όταν μεγάλωναν τα μαλλιά του τα έμπλεκε σε πλεξούδες»
Η Όυμ Χάνιε αναφέρει: «Όταν έφτασε ο προφήτης στην Μέκκα είχε τέσσερις πλεξούδες» (βιβλίο του ʼμπου Νταούντ)
Με το κατέβασμα των μαλλιών εννοείται να αφηθούν χωρίς να χωριστούν, και μετά τα χώρισε σε δυο μέρη, ξεκινώντας από τα δεξιά όπως συνήθιζε.
**************************************
Ο προφήτης ξεκινούσε όλες τις κινήσεις του χρησιμοποιώντας το δεξί μέρος του σώματος.
Η ʼϊσα αναφέρει: «ο προφήτης προτιμούσε να ξεκινήσει από δεξιά όταν πλενόταν, όταν χτενιζόταν και όταν φορούσε το υπόδημά του» (βιβλίο του Μούσλεμ)
Σε όλες τις περιπτώσεις ο προφήτης δεν περιποιούταν υπερβολικά τα μαλλιά του, αλλά προειδοποιούσε για την υπερβολική περιποίηση.
Ο Αμπντουλλάχ Ιμπν Μάγφαλ αναφέρει: «ο προφήτης απέτρεψε το συνεχές χτένισμα, εκτός αν το κάνει κανείς πότε-πότε» (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι)
Οι σύντροφοι του προφήτη διαφώνησαν μεταξύ τους σχετικά με το αν ο προφήτης χρησιμοποιούσε τη βαφή μαλλιών. Μερικοί ισχυρίζονται ότι τα βαφε και άλλοι λένε όχι. Ο Ιμάμης Αλ-Νάουαουι υιοθετεί μια μεσαία στάση λέγοντας ότι ο προφήτης πότε-πότε έβαφε, αλλά το περισσότερο χρόνο δεν το έκαμε.
Όταν έκοβε τα μαλλιά του δεν άφηνε τίποτε απ αυτά.
Ο Ιμπν Αλ-Καΐέμ αναφέρει: «συνήθεια του στην κοπή μαλλιών ήταν να τα αφήνει όλα ή να τα πάρει όλα. Δεν έκοβε μερικά και άφηνε άλλα, και δεν αναφέρεται για αυτόν ότι έκοβε το μαλλί εκτός από την περίπτωση κάποιων θρησκευτικών τελετουργιών» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι).
**************************************
Από την παράδοση του προφήτη αναφέρεται και η χρήση του «κόχλ» (μαύρη βαφή τονισμού ματιών), και είχε ένα δοχείο από αυτό που χρησιμοποιούσε κάθε νύχτα».
Λέει ο προφήτης: «Να χρησιμοποιείτε το κόχη, διότι δυναμώνει την όραση και φυτρώνει το μαλλί» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι)
Ο προφήτης έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη σωματική υγιεινή, π.χ. άφηνε τα γένια και τα περιποιούταν. Είπε: η πρωτόγονη φύση του ανθρώπου περιέχει πέντε πράγματα: την περιτομή, την αποτρίχωση του τριχώματος ήβης, το ξύρισμα μουστακιού, το απόκομμα των νυχιών, και αποτρίχωση (δια τραβήγματος) του τριχώματος της μασχάλης»
Είπε (στους συντρόφους του): «προσέρχεστε στα αδέλφιά σας, χτενιστείτε και φτιάξτε τα ρούχα σας για να είστε σημείο αναφοράς ανάμεσα στους ανθρώπους, ο Θεός δεν αγαπά την ασχήμια».
Επίσης ο προφήτης πρόσεχε την καθαριότητα του στόματός του, και χρησιμοποιούσε συχνά το «σιουάκ» (καθαριστή δοντιών), όταν νήστευε, όταν δεν νήστευε, στη νίψη για την προσευχή, όταν ξυπνούσε, και όταν εισερχόταν στο σπίτι». Ακόμη και στις τελευταίες στιγμές της ζωής του ζήτησε από την γυναίκα του ʼϊσα να του φέρει το «σιουάκ» για να ανταμώσει τον Θεό με εύοσμο στόμα.
**************************************
Όσον αφορά την ενδυμασία του φορούσε τα καλύτερα, από το τουρμπάνι, το πανωφόρι στο χιτώνα και το υπόδημά του.
Φορούσε και ένα ασημένιο δαχτυλίδι, με ένα πετράδι από την Αιθιοπία, το οποίο γύριζε προς την παλάμη του. Το φορούσε στο μικρό δαχτυλάκι, και το χρησιμοποιούσε σαν σφραγίδα στις επιστολές προς τους βασιλιάδες και πρίγκιπες.
Είπε: «από αυτόν τον κόσμο μου εμφυτεύτηκε η αγάπη για τις γυναίκες και το μύρο» (βιβλίο Αλ-Νισάιε). Γι αυτό δεν δίστασε να δεχτεί το μύρο από οποιονδήποτε άνθρωπο του το έδινε.
Είχε και ένα μυροδοχείο, και το πιο αγαπημένο του άρωμα ήταν ο μόσχος. Η ʼϊσα αναφέρει πως αρωματιζόταν στο προσκύνημα λέγοντας «σαν να έβλεπα την λάμψη του μόσχου στην χωρίστρα του προφήτη» (βιβλίο του Μούσλεμ).
**************************************
Έτσι, ο προφήτης μας δίνει το παράδειγμα, μέσα από την πρακτική παράδοσή του, για το πώς πρέπει να περιποιείται ο πιστός την εξωτερική του εμφάνιση, όπως την εσωτερική του καλλιέργεια, για να πραγματοποιηθεί η απαιτούμενη ισορροπία στον μουσουλμανικό χαρακτήρα, πράγμα που στερούνται οι ανθρώπινοι νόμοι και τα αλλοιωμένα δόγματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου