Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

One Minute Message # 1 : Jesus (on whom be peace) In the Glorious Qur'an---Ένα μικρό μήνυμα # 1: Ιησούς (στον οποίο να είστε ειρήνη) Στο λαμπρό Qur'--

. The Qur’an tells us many wonderful things about Jesus. As a result, believers in the Qur’an love Jesus, honor him and believe in him. In fact, no Muslim can be a Muslim unless he or she believes in Jesus, on whom be peace.
The Qur’an says that Jesus was born of a virgin, that he spoke while he was still only a baby, that he healed the blind and the leper by God's leave and that he raised the dead by God's leave
. ......Το Qur'an μας λέει πολλά θαυμάσια πράγματα για τον Ιησού. Κατά συνέπεια, οι οπαδοί στη Qur'an αγάπη Ιησούς, τον τιμούν και πιστεύουν σε τον. Στην πραγματικότητα, κανένας μουσουλμάνος δεν μπορεί να είναι μουσουλμάνος εκτός αν πιστεύει στον Ιησού, στον οποίο να είστε ειρήνη.
Το Qur'an λέει ότι ο Ιησούς γεννήθηκε της παρθενα, την οποία μίλησε ενώ ήταν ακόμα μόνο μωρό, ότι θεράπευσε τον τυφλό και το λεπρό από την άδεια του Θεού και ότι ανέθρεψε τους νεκρούς από την άδεια του Θεού.
.....What then is the significance of these miracles? First, the virgin birth. God demonstrates His power to create in every way. God created everyone we know from a man and a woman. But how about Adam, on whom be peace? God created him from neither a man nor a woman. And Eve from only a man, without a woman. And finally, to complete the picture, God created Jesus from a woman, without a man. .....
Ποια είναι έπειτα η σημασία αυτών των θαυμάτων; Κατ' αρχάς, η παρθένα γέννηση. Ο Θεός καταδεικνύει τη δύναμή του να δημιουργήσει με κάθε τρόπο. Ο Θεός δημιούργησε ο καθένας που ξέρουμε από έναν άνδρα και μια γυναίκα. Αλλά πώς για Adam, σε ποιοι να είστε ειρήνη; Ο Θεός δεν τον δημιούργησε από ούτε έναν άνδρα ούτε μια γυναίκα. Και παραμονή από μόνο έναν άνδρα, χωρίς μια γυναίκα. Και τελικά, για να ολοκληρώσει την εικόνα, ο Θεός δημιούργησε τον Ιησού από μια παρθενα, χωρίς έναν άνδρα.......
What about the other miracles? These were to show that Jesus was not acting on his own behalf, but that he was backed by God. The Qur’an specifies that these miracles were performed by God's leave. This may be compared to the Book of Acts in the Bible, chapter 2, verse 22, where it says that the miracles were done by God to show that he approved of Jesus. Also, note that Jesus himself is recorded in the Gospel of John to have said: ‘I can do nothing of my own authority' (5:30). The miracles, therefore, were done not by his own authority, but by God's authority. .....
Τι γίνεται με τα άλλα θαύματα; Αυτοί επρόκειτο να δείξουν ότι ο Ιησούς δεν ενεργούσε για λογαριασμό του, αλλά ότι υποστηρίχτηκε από το Θεό. Το Qur'an διευκρινίζει ότι αυτά τα θαύματα εκτελέσθηκαν από την άδεια του Θεού. Αυτό μπορεί να συγκριθεί με το βιβλίο των πράξεων στη Βίβλο, κεφάλαιο 2, στίχος 22, όπου λέει ότι τα θαύματα έγιναν από το Θεό για να δείξουν ότι ενέκρινε του Ιησού. Επίσης, σημειώστε ότι ο Ιησούς ο ίδιος καταγράφεται στο Ευαγγέλιο John για να έχει πει: ` δεν μπορώ να κάνω τίποτα της αρχής μου "(5:30). Τα θαύματα, επομένως, έγιναν όχι από την αρχή του, αλλά από την αρχή του Θεού......
What did Jesus teach? The Qur'an tells us that Jesus came to teach the same basic message which was taught by previous prophets from God – that we must shun every false god and worship only the One True God. Jesus taught that he is the servant and messenger of the One True God, the God of Abraham. These Qur'anic teachings can be compared with the Bible (Mark 10:18; Matthew 26:39; John 14:28, 17:3, and 20:17) where Jesus teaches that the one he worshipped is the only true God. See also Matthew 12:18; Acts 3:13, and 4:27 where we find that his disciples knew him as ‘Servant of God’. .......
Τι ο Ιησούς δίδαξε; Το Qur'an μας λέει ότι ο Ιησούς ήρθε να διδάξει το ίδιο βασικό μήνυμα που διδάχθηκε από τους προηγούμενους προφήτες από το Θεό – ότι πρέπει να αποφύγουμε κάθε ψεύτικο Θεό και να λατρεψουμε μόνο τον έναν αληθινό Θεό. Ο Ιησούς δίδαξε ότι είναι ο υπάλληλος και ο αγγελιοφόρος του ενός αληθινού Θεού, ο Θεός του Abraham. Αυτές οι διδασκαλίες Qur'anic μπορούν να συγκριθούν με τη Βίβλο (Mark 10:18 Matthew 26:39 John 14:28, 17:3, και 20:17) όπου ο Ιησούς διδάσκει ότι αυτός που λάτρεψε είναι ο μόνος αληθινός Θεός. Δείτε επίσης το Matthew 12:18 Ενεργεί 3:13, και 4:27 όπου διαπιστώνουμε ότι οι απόστολοί του τον ήξεραν ως υπάλληλο ` του Θεού ". . ........The Qur’an tells us that some of the Israelites rejected Jesus, and conspired to kill him, but God rescued Jesus and raised him to Himself. God will cause Jesus to descend again, at which time Jesus will confirm his true teachings and everyone will believe in him as he is and as the Qur'an teaches about him.
Jesus is the Messiah. He is a word from God, and a spirit from Him. He is honored in this world and in the hereafter, and he is one of those brought nearest to God.
Jesus was a man who spoke the truth which he heard from God. This can be compared with the Gospel According John where Jesus says to the Israelites: ‘You are determined to kill me, a man who has told you the truth that I heard from God’ (John 8:40). ....
Το Qur'an μας λέει ότι μερικά από το Israelites απέρριψαν τον Ιησού, και συνωμότησαν να τον σκοτώσουν, αλλά ο Θεός διάσωσε τον Ιησού και τον ανέθρεψε σε τον. Ο Θεός θα αναγκάσει τον Ιησού για να κατεβεί πάλι, όταν θα επιβεβαιώσει ο Ιησούς τις αληθινές διδασκαλίες του και ο καθένας θα πιστεψει σε τον όπως είναι και όπως το Qur'an διδάσκει για τον.
Ο Ιησούς είναι το Messiah. Είναι μια λέξη από το Θεό, και ένα πνεύμα από τον. Είναι τιμημένος σε αυτόν τον κόσμο και στον επόμενο, και είναι ένας από εκείνους που παρουσιάζονται ο πλησιέστερα στο Θεό.
Ο Ιησούς ήταν άτομο που μίλησε την αλήθεια που άκουσε από το Θεό. Αυτό μπορεί να συγκριθεί με το Ευαγγέλιο χορηγώντας John όπου ο Ιησούς λέει στο Israelites: ` είστε αποφασισμένοι να με σκοτώσετε, ένα άτομο που σας έχει πει την αλήθεια που άκουσα από το Θεό "(John 8:40). .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Προφήτης Μουχάμμαντ

Το Ισλάμ όπως δεν έχεις διαβάσει ποτέ...Η σημασία που έδινε ο Προφήτης Μουχαμμαντ στην εξωτερική εμφάνιση και στην καθαριότητα. Ο Προφήτης και η Εξωτερική Εμφάνιση Ένα από τα θετικά στοιχεία του Ισλάμ και της νομοθεσίας του αποτελεί το ενδιαφέρον για την ομορφιά και την εξωτερική εμφάνιση, στο βαθμό που το προωθεί και το ενθαρρύνει η ισλαμική παράδοση. Ο προφήτης: Ο Θεός είναι όμορφος και αγαπά την ομορφιά. (προφητικός λόγος, βιβλίο του Μούσλεμ) Επίσης: Ο Θεός επιθυμεί να βλέπει τα ίχνη της χάρης του στον άνθρωπο (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι) Ο προφήτης φημιζόταν για την ωραία φυσιογνωμία, την ομορφιά και το ενδιαφέρον για την εξωτερική εμφάνιση, συγκεντρώνοντας στο πρόσωπό του την καλοψυχία, την όμορφη ενδυμασία και την ωραία μυρωδιά. Ο προφήτης περιποιούταν τα μαλλιά του και χτένιζε τα γένια του. Είχε μακρά μαλλιά που κάλυπταν τα αυτιά του. Ο Αλ-Μπαρά’α Ιμπν ʼζεμπ αναφέρει: «Ο προφήτης είχε μακριά μαλλιά που έφταναν στην άκρη των αυτιών του». Όταν μεγάλωναν τα μαλλιά του τα έμπλεκε σε πλεξούδες» Η Όυμ Χάνι’ε αναφέρει: «Όταν έφτασε ο προφήτης στην Μέκκα είχε τέσσερις πλεξούδες» (βιβλίο του ʼμπου Νταούντ) Με το κατέβασμα των μαλλιών εννοείται να αφηθούν χωρίς να χωριστούν, και μετά τα χώρισε σε δυο μέρη, ξεκινώντας από τα δεξιά όπως συνήθιζε. ************************************** Ο προφήτης ξεκινούσε όλες τις κινήσεις του χρησιμοποιώντας το δεξί μέρος του σώματος. Η ʼϊσα αναφέρει: «ο προφήτης προτιμούσε να ξεκινήσει από δεξιά όταν πλενόταν, όταν χτενιζόταν και όταν φορούσε το υπόδημά του» (βιβλίο του Μούσλεμ) Σε όλες τις περιπτώσεις ο προφήτης δεν περιποιούταν υπερβολικά τα μαλλιά του, αλλά προειδοποιούσε για την υπερβολική περιποίηση. Ο Αμπντουλλάχ Ιμπν Μάγφαλ αναφέρει: «ο προφήτης απέτρεψε το συνεχές χτένισμα, εκτός αν το κάνει κανείς πότε-πότε» (βιβλίο του Αλ-Τερμέδι) Οι σύντροφοι του προφήτη διαφώνησαν μεταξύ τους σχετικά με το αν ο προφήτης χρησιμοποιούσε τη βαφή μαλλιών. Μερικοί ισχυρίζονται ότι τα ‘βαφε και άλλοι λένε όχι. Ο Ιμάμης Αλ-Νάουαουι υιοθετεί μια μεσαία στάση λέγοντας ότι ο προφήτης πότε-πότε έβαφε, αλλά το περισσότερο χρόνο δεν το έκαμε. Όταν έκοβε τα μαλλιά του δεν άφηνε τίποτε απ’ αυτά. Ο Ιμπν Αλ-Καΐέμ αναφέρει: «συνήθεια του στην κοπή μαλλιών ήταν να τα αφήνει όλα ή να τα πάρει όλα. Δεν έκοβε μερικά και άφηνε άλλα, και δεν αναφέρεται για αυτόν ότι έκοβε το μαλλί εκτός από την περίπτωση κάποιων θρησκευτικών τελετουργιών» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι). ************************************** Από την παράδοση του προφήτη αναφέρεται και η χρήση του «κόχλ» (μαύρη βαφή τονισμού ματιών), και είχε ένα δοχείο από αυτό που χρησιμοποιούσε κάθε νύχτα». Λέει ο προφήτης: «Να χρησιμοποιείτε το κόχη, διότι δυναμώνει την όραση και φυτρώνει το μαλλί» (βιβλίο Αλ-Τερμέδι) Ο προφήτης έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στη σωματική υγιεινή, π.χ. άφηνε τα γένια και τα περιποιούταν. Είπε: η πρωτόγονη φύση του ανθρώπου περιέχει πέντε πράγματα: την περιτομή, την αποτρίχωση του τριχώματος ήβης, το ξύρισμα μουστακιού, το απόκομμα των νυχιών, και αποτρίχωση (δια τραβήγματος) του τριχώματος της μασχάλης» Είπε (στους συντρόφους του): «προσέρχεστε στα αδέλφιά σας, χτενιστείτε και φτιάξτε τα ρούχα σας για να είστε σημείο αναφοράς ανάμεσα στους ανθρώπους, ο Θεός δεν αγαπά την ασχήμια». Επίσης ο προφήτης πρόσεχε την καθαριότητα του στόματός του, και χρησιμοποιούσε συχνά το «σιουάκ» (καθαριστή δοντιών), όταν νήστευε, όταν δεν νήστευε, στη νίψη για την προσευχή, όταν ξυπνούσε, και όταν εισερχόταν στο σπίτι». Ακόμη και στις τελευταίες στιγμές της ζωής του ζήτησε από την γυναίκα του ʼϊσα να του φέρει το «σιουάκ» για να ανταμώσει τον Θεό με εύοσμο στόμα. ************************************** Όσον αφορά την ενδυμασία του φορούσε τα καλύτερα, από το τουρμπάνι, το πανωφόρι στο χιτώνα και το υπόδημά του. Φορούσε και ένα ασημένιο δαχτυλίδι, με ένα πετράδι από την Αιθιοπία, το οποίο γύριζε προς την παλάμη του. Το φορούσε στο μικρό δαχτυλάκι, και το χρησιμοποιούσε σαν σφραγίδα στις επιστολές προς τους βασιλιάδες και πρίγκιπες. Είπε: «από αυτόν τον κόσμο μου εμφυτεύτηκε η αγάπη για τις γυναίκες και το μύρο» (βιβλίο Αλ-Νισά’ιε). Γι’ αυτό δεν δίστασε να δεχτεί το μύρο από οποιονδήποτε άνθρωπο του το έδινε. Είχε και ένα μυροδοχείο, και το πιο αγαπημένο του άρωμα ήταν ο μόσχος. Η ʼϊσα αναφέρει πως αρωματιζόταν στο προσκύνημα λέγοντας «σαν να έβλεπα την λάμψη του μόσχου στην χωρίστρα του προφήτη» (βιβλίο του Μούσλεμ). ************************************** Έτσι, ο προφήτης μας δίνει το παράδειγμα, μέσα από την πρακτική παράδοσή του, για το πώς πρέπει να περιποιείται ο πιστός την εξωτερική του εμφάνιση, όπως την εσωτερική του καλλιέργεια, για να πραγματοποιηθεί η απαιτούμενη ισορροπία στον μουσουλμανικό χαρακτήρα, πράγμα που στερούνται οι ανθρώπινοι νόμοι και τα αλλοιωμένα δόγματα.